شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مسابقات فوتسال اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه‌های استان ایلام در دانشگاه ایلام

به همت بسیج اساتید استان ایلام و با همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه ایلام، مسابقات فوتسال اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه‌های استان ایلام به میزبانی دانشگاه ایلام برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر صید مهدی ویسه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام و رییس سازمان بسیج اساتید استان هدف از برگزاری این مسابقات را توجه به سلامت اساتید و کارکنان و ایجاد هم‌دلی و همکاری فرهنگی، ورزشی بین اساتید دانشگاه‌های استان، تقویت روحیه شادابی و نشاط در آن ها و گرامیداشت دهه مبارک مبارک فجر عنوان کرد و گفت: این مسابقات باعث می‌شوند همدیگر را بشناسیم، ظرفیت‌ها و ضعف‌ها را شناسایی کنیم و دوستی‌ها را تقویت نمائیم.

دکتر ویسه فضای این دوره از مسابقات را دوستانه و پر از صمیمیت دانست و گفت: این مسابقات در راستای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر، جایی است که باید به افزایش دوستی‌ها ختم شود و با توجه به ارتباط نزدیک و رو در روی شرکت کنندگان، صمیمیت بیشتری در بین اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه‌ها به وجود آید.

بنا به این گزارش: این دوره از مسابقات با قهرمانی دانشگاه علوم پزشکی و نایب قهرمانی تیم دانشگاه ایلام به پایان رسید.

تیم فوتسال دانشگاه ایلام متشکل از آقایان: دکتر آرش فاضلی، دکتر مجید میراب بالو، دکتر سید محمد طاهری مقدم، دکتر حسین محمدی دهبالایی، دکتر فرزاد محمدی، طیب سیفی، کامران نیازی، جعفر زرگوشی، طاهر شکروندی و سعید نوروزی بود و آقای سعید مرادی سرپرستی تیم را بر عهده داشتند.

برگزاري مسابقات فوتسال اساتيد و کارکنان بسيجي دانشگاه‌هاي استان ايلام در دانشگاه ايلام برگزاري مسابقات فوتسال اساتيد و کارکنان بسيجي دانشگاه‌هاي استان ايلام در دانشگاه ايلام