برگزاری مسابقات فوتسال اساتید و کارکنان بسیجی دانشگاه‌های استان ایلام در دانشگاه ایلام

خانه خبرها
برگزاري مسابقات فوتسال اساتيد و کارکنان بسيجي دانشگاه‌هاي استان ايلام در دانشگاه ايلام

به همت بسيج اساتيد استان ايلام و با همکاري اداره تربيت بدني دانشگاه ايلام، مسابقات فوتسال اساتيد و کارکنان بسيجي دانشگاه‌هاي استان ايلام به ميزباني دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر صيد مهدي ويسه معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام و رييس سازمان بسيج اساتيد استان هدف از برگزاري اين مسابقات را توجه به سلامت اساتيد و کارکنان و ايجاد هم‌دلي و همکاري فرهنگي، ورزشي بين اساتيد دانشگاه‌هاي استان، تقويت روحيه شادابي و نشاط در آن ها و گراميداشت دهه مبارک مبارک فجر عنوان کرد و گفت: اين مسابقات باعث مي‌شوند همديگر را بشناسيم، ظرفيت‌ها و ضعف‌ها را شناسايي کنيم و دوستي‌ها را تقويت نمائيم.

دکتر ويسه فضاي اين دوره از مسابقات را دوستانه و پر از صميميت دانست و گفت: اين مسابقات در راستاي گراميداشت پيروزي انقلاب اسلامي ايران و ايام الله دهه مبارک فجر، جايي است که بايد به افزايش دوستي‌ها ختم شود و با توجه به ارتباط نزديک و رو در روي شرکت کنندگان، صميميت بيشتري در بين اساتيد و کارکنان بسيجي دانشگاه‌ها به وجود آيد.

بنا به اين گزارش: اين دوره از مسابقات با قهرماني دانشگاه علوم پزشکي و نايب قهرماني تيم دانشگاه ايلام به پايان رسيد.

تيم فوتسال دانشگاه ايلام متشکل از آقايان: دکتر آرش فاضلي، دکتر مجيد ميراب بالو، دکتر سيد محمد طاهري مقدم، دکتر حسين محمدي دهبالايي، دکتر فرزاد محمدي، طيب سيفي، کامران نيازي، جعفر زرگوشي، طاهر شکروندي و سعيد نوروزي بود و آقاي سعيد مرادي سرپرستي تيم را بر عهده داشتند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها