شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اعضای هیأت مدیره شعبه استان ایلام انجمن جامعه شناسی ایران انتخاب شدند

انتخابات هیأت هیأت مدیره شعبه استان ایلام انجمن جامعه شناسی ایران با حضور اعضا و ناظران انتخابات در محل سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، دکتر یارمحمد قاسمی مدیر دفتر دانشگاهی انجمن جامعه‌شناسی ایران، گزارشی از پیشینه انجمن‌جامعه‌شناسی در ایلام ارائه داده و بر ضرورت حمایت از انجمن جامعه‌شناسی تأکید و رسالت و مأموریت‌های انجمن را تشریح نمودند.

 در ادامه، دکتر پیمان صالحی رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و ناظر انتخابات، به نقش انجمن‌جامعه‌شناسی در مطالعه آسیب‌های اجتماعی و کمک به بهبود وضعیت جامعه اشاره نموده و بر حمایت دانشکده ادبیات و علوم انسانی از فعالیت‌های شعبه استانی انجمن جامعه‌شناسی ایران تأکید نمودند.

سخنران پایانی این مراسم دکتر بهروز سپیدنامه عضو هیئت مدیره انجمن بود، که گزارشی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی، اجرایی و مشاوره‌ای انجمن در سال‌های گذشته ارائه کردند.

در پایان انتخابات برگزار گردید، و افزاد ذیل حائز اکثریت آرا شدند:

1-خانم دکتر زهرا رضایی نسب

2- زهرا عبداللهی

3-طیبه محمد پناهی

4- سعیده نیک‌روش

5-خانم دکتر بتول رستمی

یادآور می‌شود: خانم دکتر زهرا رضایی نسب عضو هیأت علمی گروه‌ جامعه‌شناسی و مطالعات فرهنگی دانشگاه ایلام، که واجد اکثریت آراء بودند، از طرف اعضاء هیئت مدیره جدید به عنوان مدیر شعبه استانی انجمن جامعه‌شناسی ایران انتخاب شدند.

روابط عمومی دانشگاه ایلام برای خانم دکتر رضایی نسب آرزوی موفقیت دارد.

اعضاي هيأت مديره شعبه استان ايلام انجمن جامعه شناسي ايران انتخاب شدند