اعضای هیأت مدیره شعبه استان ایلام انجمن جامعه شناسی ایران انتخاب شدند

خانه خبرها
اعضاي هيأت مديره شعبه استان ايلام انجمن جامعه شناسي ايران انتخاب شدند

انتخابات هيأت هيأت مديره شعبه استان ايلام انجمن جامعه شناسي ايران با حضور اعضا و ناظران انتخابات در محل سالن اجتماعات دانشکده ادبيات و علوم انساني برگزار گرديد.

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در اين جلسه که با تلاوت آياتي از کلام الله مجيد آغاز شد، دکتر يارمحمد قاسمي مدير دفتر دانشگاهي انجمن جامعه‌شناسي ايران، گزارشي از پيشينه انجمن‌جامعه‌شناسي در ايلام ارائه داده و بر ضرورت حمايت از انجمن جامعه‌شناسي تأکيد و رسالت و مأموريت‌هاي انجمن را تشريح نمودند.

 در ادامه، دکتر پيمان صالحي رييس دانشکده ادبيات و علوم انساني و ناظر انتخابات، به نقش انجمن‌جامعه‌شناسي در مطالعه آسيب‌هاي اجتماعي و کمک به بهبود وضعيت جامعه اشاره نموده و بر حمايت دانشکده ادبيات و علوم انساني از فعاليت‌هاي شعبه استاني انجمن جامعه‌شناسي ايران تأکيد نمودند.

سخنران پاياني اين مراسم دکتر بهروز سپيدنامه عضو هيئت مديره انجمن بود، که گزارشي از فعاليت‌هاي علمي، پژوهشي، اجرايي و مشاوره‌اي انجمن در سال‌هاي گذشته ارائه کردند.

در پايان انتخابات برگزار گرديد، و افزاد ذيل حائز اکثريت آرا شدند:

1-خانم دکتر زهرا رضايي نسب

2- زهرا عبداللهي

3-طيبه محمد پناهي

4- سعيده نيک‌روش

5-خانم دکتر بتول رستمي

يادآور مي‌شود: خانم دکتر زهرا رضايي نسب عضو هيأت علمي گروه‌ جامعه‌شناسي و مطالعات فرهنگي دانشگاه ايلام، که واجد اکثريت آراء بودند، از طرف اعضاء هيئت مديره جديد به عنوان مدير شعبه استاني انجمن جامعه‌شناسي ايران انتخاب شدند.

روابط عمومي دانشگاه ايلام براي خانم دکتر رضايي نسب آرزوي موفقيت دارد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها