شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس دانشگاه ایلام از موکب شهدای هسته ای دانشگاه ایلام و وزارت عتف واقع در پایانه مرزی مهران - تکمیلی

دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به همراه دکتر شیری معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر ویسه معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر احمدی معاون پژوهش و فناوری و دکتر رشنوادی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست؛ ظهر سه شنبه 1401/06/22 از موکب شهدای هسته‌ای دانشگاه ایلام و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واقع در پایانه مرزی مهران که مملو از خیل مشتاقان زائران اربعین است بازدید بعمل آورد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی در جریان این بازدید از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان فعال در این موکب قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه ایلام، با بیان اینکه محبت امام حسین (ع) در تاریخ اسلام مبدأ تغیر و تحول روحی و معنوی  بوده است، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از بزرگان علم و دین با محبت به امام حسین (ع) موفق به کسب مدارج علمی و معنوی شده‌اند.

دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه اربعین مبدأ جوشنده تبلیغ قیام ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران وفادارش است، گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به زائرین کربلای معلی همچون زیارت حرم سیدالشهداء علیه‌السلام باعث کسب محبت امام حسین (ع) و بهره‌گیری از آثار این محبت می‌شود.

رئیس دانشگاه ایلام التزام به رسالت اجتماعی را یکی از برنامه‌های توسعه راهبردی دانشگاه دانست و اظهار داشت: اربعین تأثیرگذاری سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در سطوح جهانی، منطقه‌ای و ملی دارد و دانشگاه ایلام بر اساس رسالت اجتماعی با تمام توان در این عرصه ورود کرده، که یک بخش آن فعالیت موکب شهدای هسته‌ای و وزارت عتف است، که خوشبختانه عملکرد رضایت بخشی دارد.