شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر رئیس دانشگاه ایلام از اقدامات و برنامه‌ های حوزه معاونت دانشجویی

دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در دیدار با دکتر شکری معاون دانشجویی دانشگاه، که صبح دیروز در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید، از  برنامه‌ها و اقدامات انجام شده این معاونت برای ارتقاء سطح خدمات رفاهی به دانشجویان تقدیر بعمل آورد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی در این نشست با بیان اینکه خوشبختانه در یازده ماه گذشته در زمینه خدمات دانشجویی، اقدامات مطلوبی انجام گرفته است، اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی و پیامدهای کووید 19، آقای دکتر شکری و همکاران ایشان با همدلی، جدیت و تلاش شبانه‌روزی به خوبی توانستد شرایط را در ابتدای سال جاری برای حضوری شدن کلاس‌های درسی و رفاه حال دانشجویان فراهم کنند، که این امر مایه خرسندی است.

رئیس دانشگاه افزود: تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی، ارتقاء (بازسازی و نوسازی) سراهای دانشجویی اندیشه و الغدیر، تجهیز آشپزخانه خواهران، تعمیرات اساسی و رفع مشکلات موتورخانه‌های خوابگاه‌ها و اسکان بیش از1600  دانشجو در ابتدای سال جاری در خوابگاه‌های دانشجویی، جزو خدمات ارزشمند معاونت دانشجویی در این فرصت کم است.

دکتر علی‌محمدی با اشاره به کسب عنوان‌های مختلف مرکز مشاوره و بهداشت در سطح کشور و درخش دانشجویان ورزشکار در مسابقات ملی و منطقه‌ای، گفت: باید با برنامه‌ریزی و حمایت‌های بیشتر، زمینه‌ای فراهم گردد، تا ان شاء الله شاهد کسب عنوان‌های بیشتری در این حوزه باشیم.

در این نشست دکتر شکری با قدردانی از حمایت‌های همیشگی دکتر علی‌محمدی از حوزه معاونت دانشجویی، تأکید کرد همکاران اینجانب در اداره‌های رفاه، خوابگاه‌ها، تغذیه، تربیت بدنی و مرکز بهداشت، درمان و مشاوره به صورت شبانه‌روزی برای ارتقای خدمات ارائه شده به دانشجویان تلاش می‌کنند، تا این عزیزان در محیطی شاد به فعالیت بپردازند.

معاون دانشجویی دانشگاه در ادامه گزارشی از روند اقدامات انجام شده ارائه داد و سپس با بیان مشکلات موجود، خواستار اختصاص اعتبار بیشتر برای توسعه فعالیت‌های مربوطه شد.

تقدير رئيس دانشگاه ايلام از اقدامات و برنامه‌ هاي حوزه معاونت دانشجويي تقدير رئيس دانشگاه ايلام از اقدامات و برنامه‌ هاي حوزه معاونت دانشجويي تقدير رئيس دانشگاه ايلام از اقدامات و برنامه‌ هاي حوزه معاونت دانشجويي