تقدیر رئیس دانشگاه ایلام از اقدامات و برنامه‌ های حوزه معاونت دانشجویی

خانه خبرها

دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام در ديدار با دکتر شکري معاون دانشجويي دانشگاه، که صبح ديروز در محل سالن جلسات حوزه رياست برگزار گرديد، از  برنامه‌ها و اقدامات انجام شده اين معاونت براي ارتقاء سطح خدمات رفاهي به دانشجويان تقدير بعمل آورد.

   به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي در اين نشست با بيان اينکه خوشبختانه در يازده ماه گذشته در زمينه خدمات دانشجويي، اقدامات مطلوبي انجام گرفته است، اظهار داشت: با وجود مشکلات مالي و پيامدهاي کوويد 19، آقاي دکتر شکري و همکاران ايشان با همدلي، جديت و تلاش شبانه‌روزي به خوبي توانستد شرايط را در ابتداي سال جاري براي حضوري شدن کلاس‌هاي درسي و رفاه حال دانشجويان فراهم کنند، که اين امر مايه خرسندي است.

رئيس دانشگاه افزود: تجهيز خوابگاه‌هاي دانشجويي، ارتقاء (بازسازي و نوسازي) سراهاي دانشجويي انديشه و الغدير، تجهيز آشپزخانه خواهران، تعميرات اساسي و رفع مشکلات موتورخانه‌هاي خوابگاه‌ها و اسکان بيش از1600  دانشجو در ابتداي سال جاري در خوابگاه‌هاي دانشجويي، جزو خدمات ارزشمند معاونت دانشجويي در اين فرصت کم است.

دکتر علي‌محمدي با اشاره به کسب عنوان‌هاي مختلف مرکز مشاوره و بهداشت در سطح کشور و درخش دانشجويان ورزشکار در مسابقات ملي و منطقه‌اي، گفت: بايد با برنامه‌ريزي و حمايت‌هاي بيشتر، زمينه‌اي فراهم گردد، تا ان شاء الله شاهد کسب عنوان‌هاي بيشتري در اين حوزه باشيم.

در اين نشست دکتر شکري با قدرداني از حمايت‌هاي هميشگي دکتر علي‌محمدي از حوزه معاونت دانشجويي، تأکيد کرد همکاران اينجانب در اداره‌هاي رفاه، خوابگاه‌ها، تغذيه، تربيت بدني و مرکز بهداشت، درمان و مشاوره به صورت شبانه‌روزي براي ارتقاي خدمات ارائه شده به دانشجويان تلاش مي‌کنند، تا اين عزيزان در محيطي شاد به فعاليت بپردازند.

معاون دانشجويي دانشگاه در ادامه گزارشي از روند اقدامات انجام شده ارائه داد و سپس با بيان مشکلات موجود، خواستار اختصاص اعتبار بيشتر براي توسعه فعاليت‌هاي مربوطه شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها