شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

نشست مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه ایلام

نشست دکتر رزاقی مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشجویان خارجی دانشگاه ایلام، با حضور دکتر تابان مدیرکل پشتیبانی و منابع انسانی سازمان امور دانشجویان وزارت عتف و خانم دکتر شادمان مدیر دفتر همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه ایلام  عصر روز چهارشنبه 1401/08/18 در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی،  دکتر رزاقی در این نشست با ابراز خرسندی از وضعیت مناسب روابط بین المللی دانشگاه ایلام، اظهار داشت: فضای همدلی حاکم بر دانشگاه و وضعیت جغرافیایی استان و از جمله مرز مشترک با کشور عراق و مشترکات دینی و مذهب، از علل اصلی وضعیت مناسب دانشگاه ایلام در توسعه همکاری‌های علمی و بین‌المللی و آمار خوب جذب دانشجویان خارجی است.

مدیر کل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، یادآور شد: دیپلماسی علمی یکی از اولویت‌های اصلی وزارت علوم است، که دانشگاه ایلام با توجه به ظرفیت‌های خاصی که دارد، می‌تواند نقش مؤثری در این زمینه ایفا کند.

در ادامه خانم دکتر شادمان مدیر دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه ایلام گزارشی از روند جذب دانشجویان خارجی و وضعیت تحصیلی آنان ارائه کرد.

در ادامه کارکنان دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه ایلام به بیان مسائل مورد نظر خود پرداختند، که دکتر رزاقی، دکتر تابان و خانم دکتر شادمان به صورت مبسوط پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.