نشست مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه ایلام

خانه خبرها

نشست دکتر رزاقي مدير کل امور دانشجويان غير ايراني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و دانشجويان خارجي دانشگاه ايلام، با حضور دکتر تابان مديرکل پشتيباني و منابع انساني سازمان امور دانشجويان وزارت عتف و خانم دکتر شادمان مدير دفتر همکاري‌هاي بين‌المللي دانشگاه ايلام  عصر روز چهارشنبه 1401/08/18 در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

    به گزارش روابط عمومي،  دکتر رزاقي در اين نشست با ابراز خرسندي از وضعيت مناسب روابط بين المللي دانشگاه ايلام، اظهار داشت: فضاي همدلي حاکم بر دانشگاه و وضعيت جغرافيايي استان و از جمله مرز مشترک با کشور عراق و مشترکات ديني و مذهب، از علل اصلي وضعيت مناسب دانشگاه ايلام در توسعه همکاري‌هاي علمي و بين‌المللي و آمار خوب جذب دانشجويان خارجي است.

مدير کل امور دانشجويان غير ايراني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، يادآور شد: ديپلماسي علمي يکي از اولويت‌هاي اصلي وزارت علوم است، که دانشگاه ايلام با توجه به ظرفيت‌هاي خاصي که دارد، مي‌تواند نقش مؤثري در اين زمينه ايفا کند.

در ادامه خانم دکتر شادمان مدير دفتر همکاري‌هاي علمي و بين‌المللي دانشگاه ايلام گزارشي از روند جذب دانشجويان خارجي و وضعيت تحصيلي آنان ارائه کرد.

در ادامه کارکنان دفتر همکاري‌هاي علمي و بين‌المللي دانشگاه ايلام به بيان مسائل مورد نظر خود پرداختند، که دکتر رزاقي، دکتر تابان و خانم دکتر شادمان به صورت مبسوط پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها