شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه‌های کشور: با تلاش و گفتگو باید فضای صفا و صمیمیت را بر دانشگاه حاکم کرد

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور در نشست با اعضای تشکل‌ها، انجمن‌های علمی و کانون‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام، گفت: هدف دشمن دو قطبی سازی فضای دانشگاه است، لذا جریان انقلابی باید با تلاش و گفتگو فضای صفا و صمیمیت را بر دانشگاه حاکم کند. 

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور در نشست با اعضای تشکل‌ها، انجمن‌های علمی و کانون‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام که با حضور دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی نیا رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه، عصر دیروز در محل سالن فرزانگان برگزار گردید، با بیان اینکه دشمن به دنبال دو قطبی سازی در سطح جامعه و دانشگاه‌ها است، اظهار داشت: این سطح از ناسزاگویی، خشم و نفرت عادی نیست و متأسفانه تعدادی از دانشجویان با گروه‌های سیاسی تجزیه طلب همسو شده‌اند.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین رستمی، افزود: بخشی از این آسیب تحت تأثیر فضای مجازی است، اما بخشی از آن هم تحت جریان سازی گروه‌های معاند است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور، یادآور شد: در این برهه وظیفه جریان انقلاب سنگین تر است و لذا باید با تأکید بر مشترکات، مانع اختلاف افکنی در سطح دانشگاه شد و فضای صفا و صمیمیت را حاکم کرد.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین رستمی با اشاره به تغییر فصل‌های دروس معارف اسلامی، گفت: در دو سال گذشته از 40 هزار دانشجو 4000 هزار استاد و مدرس دروس معارف اسلایم نظر سنجی شد و با نیازسنجی و طبق اقتضائات جدید، سرفص‌های جدیدی برای دروس معارف تعریف گردید و 10 کتاب جدید هم مطابق این سرفصل‌ها به چاپ رسید.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور، افزود: مطالعات برای انجام تغییرات گسترده‌تر در دست انجام است، که ان شاء الله اجرایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین رستمی ادامه داد: حوادث اخیر در کنار تمام ضررهایی که داشت، برکت‌هایی نیز به همراه داشت و توجه مدیران را به سمت کاستی‌ها و نواقص جلب کرد، که ان شاء الله با تصمیمات درست شاهد حل این مشکلات باشیم.

در این نشست اعضای تشکل‌ها، انجمن‌های علمی و کانون‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام، به بیان نظرات و مسائل مورد نظر خود پرداختند.