رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه‌های کشور: با تلاش و گفتگو باید فضای صفا و صمیمیت را بر دانشگاه حاکم کرد

خانه خبرها

حجت‌الاسلام ‌و المسلمين رستمي رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي سراسر کشور در نشست با اعضاي تشکل‌ها، انجمن‌هاي علمي و کانون‌هاي دانشجويي دانشگاه‌هاي استان ايلام، گفت: هدف دشمن دو قطبي سازي فضاي دانشگاه است، لذا جريان انقلابي بايد با تلاش و گفتگو فضاي صفا و صميميت را بر دانشگاه حاکم کند. 

  به گزارش روابط عمومي دانشگاه ايلام، رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي سراسر کشور در نشست با اعضاي تشکل‌ها، انجمن‌هاي علمي و کانون‌هاي دانشجويي دانشگاه‌هاي استان ايلام که با حضور دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام، حجت‌الاسلام و المسلمين حسيني نيا رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان و حجت‌الاسلام و المسلمين مهدوي راد مسئول دفتر نهاد نمايندگي در دانشگاه، عصر ديروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد، با بيان اينکه دشمن به دنبال دو قطبي سازي در سطح جامعه و دانشگاه‌ها است، اظهار داشت: اين سطح از ناسزاگويي، خشم و نفرت عادي نيست و متأسفانه تعدادي از دانشجويان با گروه‌هاي سياسي تجزيه طلب همسو شده‌اند.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمين رستمي، افزود: بخشي از اين آسيب تحت تأثير فضاي مجازي است، اما بخشي از آن هم تحت جريان سازي گروه‌هاي معاند است.

رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي سراسر کشور، يادآور شد: در اين برهه وظيفه جريان انقلاب سنگين تر است و لذا بايد با تأکيد بر مشترکات، مانع اختلاف افکني در سطح دانشگاه شد و فضاي صفا و صميميت را حاکم کرد.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمين رستمي با اشاره به تغيير فصل‌هاي دروس معارف اسلامي، گفت: در دو سال گذشته از 40 هزار دانشجو 4000 هزار استاد و مدرس دروس معارف اسلايم نظر سنجي شد و با نيازسنجي و طبق اقتضائات جديد، سرفص‌هاي جديدي براي دروس معارف تعريف گرديد و 10 کتاب جديد هم مطابق اين سرفصل‌ها به چاپ رسيد.

رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي سراسر کشور، افزود: مطالعات براي انجام تغييرات گسترده‌تر در دست انجام است، که ان شاء الله اجرايي خواهد شد.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمين رستمي ادامه داد: حوادث اخير در کنار تمام ضررهايي که داشت، برکت‌هايي نيز به همراه داشت و توجه مديران را به سمت کاستي‌ها و نواقص جلب کرد، که ان شاء الله با تصميمات درست شاهد حل اين مشکلات باشيم.

در اين نشست اعضاي تشکل‌ها، انجمن‌هاي علمي و کانون‌هاي دانشجويي دانشگاه‌هاي استان ايلام، به بيان نظرات و مسائل مورد نظر خود پرداختند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها