شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دیدار مسئول و شورای بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام با نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی

آقای ناظری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام به همراه اعضای شورای مرکزی با خانم دکتر سارا فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 به گزارش روابط عمومی، خانم دکتر فلاحی در این دیدار به وضعیت کشور اشاره کرد و گفت:  ما در یک جنگ اساسی درونی و بیرونی قرار داریم و دشمن در بستر برخی ضعف های ماست که یکسری هزینه ها را تحمیل می‌کند و ما هر جا ضربه خوردیم به واسطه مزدوران داخلی بوده و این مزدوران لزوماً کسانی نیستند که جاسوسی می کنند بلکه مسئولی که کار نمی کند، فردی که در جای غیر تخصصی قرار می گیرد و کسی که به گفتمان انقلاب خیانت می کند نیز در زمره مزدوران داخلی هستند.

نمانیده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، افزود: متاسفانه امروز ما در فضای بروکراسی کشور با رخوتی مواجه هستیم که علاقه به تلاش و کار را کم کرده است و این ساختار بروکراسی باید در جهت شعارهای انقلاب اسلامی یعنی همان عقلانیت، معنویت و عدالت متحول شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اضافه کرد: در دستگاه های اجرایی با یک کرختی اداری مواجه هستیم. باید بدانیم که ساختار دست و پا ندارد بلکه کارگزار است که آن را مدیریت می کند و دانشجویان به عنوان مطالبه گر باید یقه افرادی را بگیرند که در سطح سیاست‌ساز، سیاستگذار و مجری بلد نیستند کار کنند و یا انگیزه و تحرک لازم برای خروج کشور از وضعیت موجود را ندارند.

خانم دکتر فلاحی با بیان اینکه قبلاً در تهران کسی به ایلام توجه نمی‌کرد اما با تلاش‌ها، حضور فعالانه در مجلس، استفاده از تریبون‌های مختلف برای مطرح کردن ایلام و پیگیری امور استان در وزارتخانه ها توسط نمایندگان، امروز ایلام در سطح کلان مورد توجه است، اظهار داشت: برای به نتیجه رسیدن این مهم، مدیران اجرایی باید پس از باز کردن معبر توسط نماینده پای کار آمده و به وظیفه خود عمل کنند.

در این نشست اقای حسین ناظری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام، اقای حسین سقایی دبیر قرارگاه احمدی روشن استان ایلام، اقای عباس قرلیوند دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ایلام و سرکار خانم رضایی به نمایندگی از بسیج خواهران در این جلسه حضور داشته و به طرح سوال از دکتر فلاحی در خصوص طرحهای نیمه کاره استان مانند سامانه گرمسیری، اجرای عدالت در آموزش و پرورش، گزارش عملکرد نماینده، ضرورت داشتن نگاه تشکیلاتی با نگاه به جوانان، برنامه مجلس در حوزه مقابله با جنگ شناختی دشمن، توسعه زیرساخت‌های اربعین و برنامه‌های آینده، ریزگردها، مقابله با نفوذ اسرائیل، قطعنامه شورای حکام آژانس هسته‌ای، ورود نمایندگان به انتصابات و... پرداختند.

 

 

ديدار مسئول و شوراي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي ديدار مسئول و شوراي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي ديدار مسئول و شوراي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي ديدار مسئول و شوراي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي ديدار مسئول و شوراي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي ديدار مسئول و شوراي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي ديدار مسئول و شوراي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي