دیدار مسئول و شورای بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام با نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی

خانه خبرها
ديدار مسئول و شوراي بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام با نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي

آقاي ناظري مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام به همراه اعضاي شوراي مرکزي با خانم دکتر سارا فلاحي نماينده مردم استان ايلام در مجلس شوراي اسلامي و عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ديدار کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 به گزارش روابط عمومي، خانم دکتر فلاحي در اين ديدار به وضعيت کشور اشاره کرد و گفت:  ما در يک جنگ اساسي دروني و بيروني قرار داريم و دشمن در بستر برخي ضعف هاي ماست که يکسري هزينه ها را تحميل مي‌کند و ما هر جا ضربه خورديم به واسطه مزدوران داخلي بوده و اين مزدوران لزوماً کساني نيستند که جاسوسي مي کنند بلکه مسئولي که کار نمي کند، فردي که در جاي غير تخصصي قرار مي گيرد و کسي که به گفتمان انقلاب خيانت مي کند نيز در زمره مزدوران داخلي هستند.

نمانيده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي، افزود: متاسفانه امروز ما در فضاي بروکراسي کشور با رخوتي مواجه هستيم که علاقه به تلاش و کار را کم کرده است و اين ساختار بروکراسي بايد در جهت شعارهاي انقلاب اسلامي يعني همان عقلانيت، معنويت و عدالت متحول شود.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، اضافه کرد: در دستگاه هاي اجرايي با يک کرختي اداري مواجه هستيم. بايد بدانيم که ساختار دست و پا ندارد بلکه کارگزار است که آن را مديريت مي کند و دانشجويان به عنوان مطالبه گر بايد يقه افرادي را بگيرند که در سطح سياست‌ساز، سياستگذار و مجري بلد نيستند کار کنند و يا انگيزه و تحرک لازم براي خروج کشور از وضعيت موجود را ندارند.

خانم دکتر فلاحي با بيان اينکه قبلاً در تهران کسي به ايلام توجه نمي‌کرد اما با تلاش‌ها، حضور فعالانه در مجلس، استفاده از تريبون‌هاي مختلف براي مطرح کردن ايلام و پيگيري امور استان در وزارتخانه ها توسط نمايندگان، امروز ايلام در سطح کلان مورد توجه است، اظهار داشت: براي به نتيجه رسيدن اين مهم، مديران اجرايي بايد پس از باز کردن معبر توسط نماينده پاي کار آمده و به وظيفه خود عمل کنند.

در اين نشست اقاي حسين ناظري مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه ايلام، اقاي حسين سقايي دبير قرارگاه احمدي روشن استان ايلام، اقاي عباس قرليوند دبير جامعه اسلامي دانشگاه ايلام و سرکار خانم رضايي به نمايندگي از بسيج خواهران در اين جلسه حضور داشته و به طرح سوال از دکتر فلاحي در خصوص طرحهاي نيمه کاره استان مانند سامانه گرمسيري، اجراي عدالت در آموزش و پرورش، گزارش عملکرد نماينده، ضرورت داشتن نگاه تشکيلاتي با نگاه به جوانان، برنامه مجلس در حوزه مقابله با جنگ شناختي دشمن، توسعه زيرساخت‌هاي اربعين و برنامه‌هاي آينده، ريزگردها، مقابله با نفوذ اسرائيل، قطعنامه شوراي حکام آژانس هسته‌اي، ورود نمايندگان به انتصابات و... پرداختند.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها