شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری اولین رویداد استارتاپی خدمات شهری در دانشگاه ایلام

با هماهنگی و برنامه‌ریزی مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه ایلام و با همکاری پارک علم و فناوری ایلام و با حضور اساتید، دانشجویان و علاقمندان به دنیای کسب و کارهای نوپا، اولین  رویداد استارتاپی خدمات شهری روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 2 و 1401/09/03 در دانشگاه ایلام برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی،  28 ایده مطرح این رویداد، که از میان آنها 10 ایده با رای گیری شرکت کنندگان و داوران رویداد انتخاب و به مرحله تیم سازی رفته و پس از آن بلافاصله تیم‌سازی شروع شد. در جریان این رویداد منتورهای تخصصی و منتورهای حوزه کسب و کار به تیم‌های مشاور داده و نکات لازم  را  گوشزد نمودند.

صبح روز پنج شنبه سوم آذر، کارگاه آموزشی استارتاپ ناب و بوم ناب توسط مهندس احسان شاکری، تسهیلگر رویداد برگزار شد و پس از آن تیم‌های شرکت کننده برای کار تیمی به فضای اشتراکی رفته و روی ایده‌های خود و تهیه MVP کار کردند.

اختتامیه این رویداد و زمان ارائه نهایی تیم ها عصر روز پنج شنبه سوم آذر برگزار گردید و در پایان سه تیم هولوگرام، ترسیم و لایتینگ موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

فضای سبز، افزایش ایمنی شهری ، معماری، عمران و شهرسازی، انواع اپلیکشن های شهری، بارآفرینی فضاهای شهری، حمل و نقل و ترافیک درون شهری، پارکینگ و موارد مشابه، صرفه جویی در مصرف آب و برق در حوزه فضای سبز و خدمات شهری و هوشمندسازی شهری و اینترنت اشیا از جمله محورهای این رویداد بود.

برگزاري اولين رويداد استارتاپي خدمات شهري در دانشگاه ايلام