برگزاری اولین رویداد استارتاپی خدمات شهری در دانشگاه ایلام

خانه خبرها

با هماهنگي و برنامه‌ريزي مرکز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه ايلام و با همکاري پارک علم و فناوري ايلام و با حضور اساتيد، دانشجويان و علاقمندان به دنياي کسب و کارهاي نوپا، اولين  رويداد استارتاپي خدمات شهري روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه 2 و 1401/09/03 در دانشگاه ايلام برگزار گرديد.

    به گزارش روابط عمومي،  28 ايده مطرح اين رويداد، که از ميان آنها 10 ايده با راي گيري شرکت کنندگان و داوران رويداد انتخاب و به مرحله تيم سازي رفته و پس از آن بلافاصله تيم‌سازي شروع شد. در جريان اين رويداد منتورهاي تخصصي و منتورهاي حوزه کسب و کار به تيم‌هاي مشاور داده و نکات لازم  را  گوشزد نمودند.

صبح روز پنج شنبه سوم آذر، کارگاه آموزشي استارتاپ ناب و بوم ناب توسط مهندس احسان شاکري، تسهيلگر رويداد برگزار شد و پس از آن تيم‌هاي شرکت کننده براي کار تيمي به فضاي اشتراکي رفته و روي ايده‌هاي خود و تهيه MVP کار کردند.

اختتاميه اين رويداد و زمان ارائه نهايي تيم ها عصر روز پنج شنبه سوم آذر برگزار گرديد و در پايان سه تيم هولوگرام، ترسيم و لايتينگ موفق به کسب رتبه‌هاي اول تا سوم شدند.

فضاي سبز، افزايش ايمني شهري ، معماري، عمران و شهرسازي، انواع اپليکشن هاي شهري، بارآفريني فضاهاي شهري، حمل و نقل و ترافيک درون شهري، پارکينگ و موارد مشابه، صرفه جويي در مصرف آب و برق در حوزه فضاي سبز و خدمات شهري و هوشمندسازي شهري و اينترنت اشيا از جمله محورهاي اين رويداد بود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها