شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تقدیر معاون وزیر علوم از رئیس دانشگاه ایلام

دکتر داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، با اهدای لوحی از دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به جهت حمایت و پیگیری برای حضور تیم‌های ورزشی دانشگاه در المپیادهای فرهنگی ورزشی در تابستان1401 تقدیر و تشکر بعمل آورد.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در متن لوح تقدیر چنین آمده است:

تصویر یک حرکت جمعی آنگاه زیبا و قابل تصور می‌شود، که علاوه بر بستن قابی از تفکر، رنگی از محبت و یکدلی، سراسر آن را فرا بگیرد. بی شک عرصه دانش اگر به زیور ورزش مزین شود، ارزش دانایی را نیز به سبب افزایش توانایی ذهن و روحیه متعلم، تعالی بخشد. هدف از ورزش در محیط‌های دانشگاهی، تربیت افراد فعال و سالم و گسترش روحیه جوانمردی و پهلوانی است و به اعتقاد بسیاری از علمای تربیت، تنها با تکیه بر چنین کارکردی می‌توان در مسیر دانایی و توانایی گام برداشت.

جناب آقای دکتر طاهر علی‌محمدی

رئیس محترم دانشگاه ایلام

این مرقومه مهر که نشان از صبای صمیمیت و اقاقی ارادت به محضرتان است؛ به پاس سپاس از مساعی مسرت‌بخش‌تان در پشتیبانی، حمایت و پیگیری برای حضور تیم‌های ورزشی آن دانشگاه در المپیادهای فرهنگی ورزشی که در تابستان 1401 برگزار گردید تقدیم می‌شود.

ضمنا تقدیر و تشکر، آرزومند آنم که هور هستی‌تان همواره ایام بر عرصه‌داران دانایی و دانشجویی بتابد و چراغ توفیق‌تان در آنات  حیات؛ روشن بماند.

 

با آرزوی توفیق الهی

هاشم داداش پور

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان

تقدير معاون وزير علوم از رئيس دانشگاه ايلام