تقدیر معاون وزیر علوم از رئیس دانشگاه ایلام

خانه خبرها

دکتر داداش پور معاون وزير علوم، تحقيقات و فناوري و رئيس سازمان امور دانشجويان، با اهداي لوحي از دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام به جهت حمايت و پيگيري براي حضور تيم‌هاي ورزشي دانشگاه در المپيادهاي فرهنگي ورزشي در تابستان1401 تقدير و تشکر بعمل آورد.

   به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در متن لوح تقدير چنين آمده است:

تصوير يک حرکت جمعي آنگاه زيبا و قابل تصور مي‌شود، که علاوه بر بستن قابي از تفکر، رنگي از محبت و يکدلي، سراسر آن را فرا بگيرد. بي شک عرصه دانش اگر به زيور ورزش مزين شود، ارزش دانايي را نيز به سبب افزايش توانايي ذهن و روحيه متعلم، تعالي بخشد. هدف از ورزش در محيط‌هاي دانشگاهي، تربيت افراد فعال و سالم و گسترش روحيه جوانمردي و پهلواني است و به اعتقاد بسياري از علماي تربيت، تنها با تکيه بر چنين کارکردي مي‌توان در مسير دانايي و توانايي گام برداشت.

جناب آقاي دکتر طاهر علي‌محمدي

رئيس محترم دانشگاه ايلام

اين مرقومه مهر که نشان از صباي صميميت و اقاقي ارادت به محضرتان است؛ به پاس سپاس از مساعي مسرت‌بخش‌تان در پشتيباني، حمايت و پيگيري براي حضور تيم‌هاي ورزشي آن دانشگاه در المپيادهاي فرهنگي ورزشي که در تابستان 1401 برگزار گرديد تقديم مي‌شود.

ضمنا تقدير و تشکر، آرزومند آنم که هور هستي‌تان همواره ايام بر عرصه‌داران دانايي و دانشجويي بتابد و چراغ توفيق‌تان در آنات  حيات؛ روشن بماند.

 

با آرزوي توفيق الهي

هاشم داداش پور

معاون وزير علوم و رئيس سازمان امور دانشجويان

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها