شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس دانشگاه ایلام از کتابخانه مرکزی دانشگاه

همزمان با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی دانشگاه بازدید بعمل آورد و از زحمات رئیس و کارکنان این مجموعه تقدیر کرد.

   به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام به همراه دکتر کوخایی‌ زاده معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر احمدی معاون پژوهش و فناوری، دکتر رشنوادی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست و دکتر روشنی رئیس کتابخانه مرکزی از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی بازدید بعمل آورد.

بنا به این گزارش: دکتر علی‌محمدی و هیأت همراه از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی، شامل: مخزن کتابخانه، بخش پایان نامه‌ها، بخش مرجع و تالار مطالعه برادران و خواهران بازدید نمود و از نزدیک با نحوه ارائه خدمات و فعالیت‌های این بخش‌ها آشنا شد.

این گزارش می‌افزاید: در ادامه طی مراسمی 114 جلد کتاب ارزشمند جناب آقای دکتر حجت الحق حسینی عضو مجمع خیرین دانشگاه ایلام و استاد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به کتابخانه مرکزی دانشگاه ایلام اهدا شد و کارت اتخاری عضویت دکتر حسینی هم صادر گردید و از طرف رئیس کتابخانه مرکزی تقدیم رئیس دانشگاه شد.

رئیس دانشگاه ایلام در ادامه در جمع رئیس و کارکنان کتابخانه مرکزی حضور یافت و با تبریک روز کتابدار، از زحمات این عزیزان تقدیر بعمل آورد.

 

بازديد رئيس دانشگاه ايلام از کتابخانه مرکزي دانشگاه