شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جهاد تبیین راهکار اصلی مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی است

دکتر ویسه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام و رئیس سازمان بسیج اساتید استان ایلام، گفت: دشمنان با استفاده از جنگ ترکیبی به دنبال موج سواری، برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی هستند، لذا باید در قالب جهاد تبیین زمینه شکست اهداف آنان را فراهم کرد.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر ویسه در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام، دکتر حسینی نیا مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و جمعی از اساتید بسیجی عصر دیروز برگزار گردید، با تقدیر از زحمات دکتر بهرام نیا استاندار ایلام گفت: در دولت مردمی سیزدهم، اعتبارات خوبی از منابع مختلف برای توسعه استان ایلام جذب شده است، که زحمات و پی گیری‌های استاندار محترم ایلام جناب آقای دکتر بهرام نیا در این زمینه قابل ستایش است.

دکتر ویسه با بیان اینکه یکی از راهکارهای اصلی حل مشکلات و معضلات استان را؛ اثربخشی سازمان‌ها و ادارت در سطح جامعه دانست و اظهار داشت: تحول سازمانی مبتنی بر دانش و تجربه، با ایجاد راه حل‌های خلاقانه و جدید زمینه تأثیرگذاری سازمان‌ها و ادارات در سطح جامعه، مقابله با چالش‌های موجود و تضمین آینده سازمان را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان ایلام، با بیان اینکه کسانی می‌توانند تحول ایجاد کنند که تجربه و دانش لازم را داشته باشند، یادآور شد: بسیج اساتید پتانسیل بالایی برای مشاوره و برنامه‌ریزی جهت تحول سازمانی داراست، که هر وقت مقامات اجرایی استان اراده کنند در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام با اشاره حوادث چند وقت اخیر کشور و برنامه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، بیان داشت: دشمنان به دنبال موج سواری و بهره‌بردای از اعتراضات لایه‌هایی از جامعه ایران هستند، تا با استفاده جنگ ترکیبی به آرزوی خود در ضربه زدن به نظام اسلامی دست یابند.

دکتر ویسه با تأکید بر مقابله مبنایی با جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: در قالب جهاد تبیین و با بیان واقعیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به شکل هنرمندانه، به خوبی می‌توان اهداف و زوایای مختلف جنگ رسانه‌ای دشمنان را برای مردم شناساند و همچون گذشته آنان را ناکام کرد.