جهاد تبیین راهکار اصلی مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی است

خانه خبرها

دکتر ويسه معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام و رئيس سازمان بسيج اساتيد استان ايلام، گفت: دشمنان با استفاده از جنگ ترکيبي به دنبال موج سواري، براي ضربه‌زدن به انقلاب اسلامي هستند، لذا بايد در قالب جهاد تبيين زمينه شکست اهداف آنان را فراهم کرد.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر ويسه در مراسم بزرگداشت هفته بسيج که با حضور دکتر بهرام نيا استاندار ايلام، سردار شاکرمي فرمانده سپاه اميرالمومنين (ع) ايلام، دکتر حسيني نيا مسئول دفاتر استاني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان و جمعي از اساتيد بسيجي عصر ديروز برگزار گرديد، با تقدير از زحمات دکتر بهرام نيا استاندار ايلام گفت: در دولت مردمي سيزدهم، اعتبارات خوبي از منابع مختلف براي توسعه استان ايلام جذب شده است، که زحمات و پي گيري‌هاي استاندار محترم ايلام جناب آقاي دکتر بهرام نيا در اين زمينه قابل ستايش است.

دکتر ويسه با بيان اينکه يکي از راهکارهاي اصلي حل مشکلات و معضلات استان را؛ اثربخشي سازمان‌ها و ادارت در سطح جامعه دانست و اظهار داشت: تحول سازماني مبتني بر دانش و تجربه، با ايجاد راه حل‌هاي خلاقانه و جديد زمينه تأثيرگذاري سازمان‌ها و ادارات در سطح جامعه، مقابله با چالش‌هاي موجود و تضمين آينده سازمان را فراهم مي‌کند.

رئيس سازمان بسيج اساتيد استان ايلام، با بيان اينکه کساني مي‌توانند تحول ايجاد کنند که تجربه و دانش لازم را داشته باشند، يادآور شد: بسيج اساتيد پتانسيل بالايي براي مشاوره و برنامه‌ريزي جهت تحول سازماني داراست، که هر وقت مقامات اجرايي استان اراده کنند در اختيار آنها قرار مي‌گيرد.

معاون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام با اشاره حوادث چند وقت اخير کشور و برنامه دشمنان براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي، بيان داشت: دشمنان به دنبال موج سواري و بهره‌برداي از اعتراضات لايه‌هايي از جامعه ايران هستند، تا با استفاده جنگ ترکيبي به آرزوي خود در ضربه زدن به نظام اسلامي دست يابند.

دکتر ويسه با تأکيد بر مقابله مبنايي با جنگ ترکيبي دشمنان، خاطرنشان کرد: در قالب جهاد تبيين و با بيان واقعيت‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي به شکل هنرمندانه، به خوبي مي‌توان اهداف و زواياي مختلف جنگ رسانه‌اي دشمنان را براي مردم شناساند و همچون گذشته آنان را ناکام کرد.

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها