شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری و دانشگاه ایلام به منظور تسویه بدهی نهایی سنواتی40 ساله

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در نشست هیأت دانشگاه ایلام  با مسئولین شهرداری ایلام که هفته کذشته برگزار گردید،  طرفین در خصوص تسویه بدهی‌ های 40 ساله دانشگاه به شهرداری به توافق لازم رسیدند.
    در این جلسه آقای دکتر علی‌ اکبری رییس دانشگاه گزارشی از پی‌ گیری‌ های به عمل آمده در وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه کشور جهت جذب اعتبار از محل اوراق خزانه اسلامی برای حل این مشکل ارائه  کرد و خاطرنشان ساخت که این  پی گیریها سبب شد که اعتبار در نظر گرفته شده برای این منظور افزایش چشمگیری داشته باشد، به گونه‌ای که 42/5درصد اعتبارات اختصاص یافته به استان ایلام را شامل می‌شود.
دکتر علی‌اکبری در  ادامه ضمن اعلام ضرورت توجه به شهرداری با افزایش درصدی پیش‌بینی اولیه و افزایش خدمات آن خاطرنشان ساخت؛ دانشگاه ایلام توانسته است اعتباری حدود 170 میلیارد ریال  برای این منظور جذب نماید که در بین دانشگاه‌های کشور قابل توجه است .
در ادامه این نشست آقای مهندس منت محمدی شهردار ایلام ضمن ابراز خرسندی از تلاش دانشگاه ایلام؛ به ضرورت جذب سریع این اعتبار اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد که پارک خطی بلوار پژوهش هرچه سریعتر برای استفاده مردم و جامعه دانشگاهی آماده بهره‌برداری گردد. همچنین شهرداری ایلام به ضرورت آزادسازی مسیر برگشت دانشگاه به شهر اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد که شهرداری بتواند در آینده نزدیک جهت تملک زمین مورد نیاز برای باند برگشت به توافق برسد .
در ادامه ریاست دانشگاه و شهرداری ایلام در خصوص  تسویه بدهی‌های سنواتی 40 ساله‌ی دانشگاه به شهرداری، با انعقاد تفاهم‌نامه به توافق رسیدند.

براساس این تفاهم‌نامه شهرداری در قبال معرفی دانشگاه جهت دریافت اسناد خزانه، دانشگاه ایلام را در حوزه‌ی خدمات شهری قرار خواهد داد و برای کلیه املاک احداث شده و در دست اجرای دانشگاه در سطح شهر و پردیس بانگنجاب، پایان‌کار صادر می‌نماید. همچنین برابر این تفام‌نامه برای ساخت‌ و‌ سازهای آتی دانشگاه امور دریافت پروانه و مجوزهای شهرداری توسط دانشگاه انجام خواهد شد.
 

انعقاد تفاهم‌نامه بين  شهرداري و دانشگاه ايلام به منظور تسويه بدهي نهايي سنواتي40 ساله انعقاد تفاهم‌نامه بين  شهرداري و دانشگاه ايلام به منظور تسويه بدهي نهايي سنواتي40 ساله انعقاد تفاهم‌نامه بين  شهرداري و دانشگاه ايلام به منظور تسويه بدهي نهايي سنواتي40 ساله