انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری و دانشگاه ایلام به منظور تسویه بدهی نهایی سنواتی40 ساله

خانه خبرها
انعقاد تفاهم‌نامه بين  شهرداري و دانشگاه ايلام به منظور تسويه بدهي نهايي سنواتي40 ساله

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه، در نشست هيأت دانشگاه ايلام  با مسئولين شهرداري ايلام که هفته کذشته برگزار گرديد،  طرفين در خصوص تسويه بدهي‌ هاي 40 ساله دانشگاه به شهرداري به توافق لازم رسيدند.
    در اين جلسه آقاي دکتر علي‌ اکبري رييس دانشگاه گزارشي از پي‌ گيري‌ هاي به عمل آمده در وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه کشور جهت جذب اعتبار از محل اوراق خزانه اسلامي براي حل اين مشکل ارائه  کرد و خاطرنشان ساخت که اين  پي گيريها سبب شد که اعتبار در نظر گرفته شده براي اين منظور افزايش چشمگيري داشته باشد، به گونه‌اي که 42/5درصد اعتبارات اختصاص يافته به استان ايلام را شامل مي‌شود.
دکتر علي‌اکبري در  ادامه ضمن اعلام ضرورت توجه به شهرداري با افزايش درصدي پيش‌بيني اوليه و افزايش خدمات آن خاطرنشان ساخت؛ دانشگاه ايلام توانسته است اعتباري حدود 170 ميليارد ريال  براي اين منظور جذب نمايد که در بين دانشگاه‌هاي کشور قابل توجه است .
در ادامه اين نشست آقاي مهندس منت محمدي شهردار ايلام ضمن ابراز خرسندي از تلاش دانشگاه ايلام؛ به ضرورت جذب سريع اين اعتبار اشاره نمود و اظهار اميدواري کرد که پارک خطي بلوار پژوهش هرچه سريعتر براي استفاده مردم و جامعه دانشگاهي آماده بهره‌برداري گردد. همچنين شهرداري ايلام به ضرورت آزادسازي مسير برگشت دانشگاه به شهر اشاره نمود و اظهار اميدواري کرد که شهرداري بتواند در آينده نزديک جهت تملک زمين مورد نياز براي باند برگشت به توافق برسد .
در ادامه رياست دانشگاه و شهرداري ايلام در خصوص  تسويه بدهي‌هاي سنواتي 40 ساله‌ي دانشگاه به شهرداري، با انعقاد تفاهم‌نامه به توافق رسيدند.

براساس اين تفاهم‌نامه شهرداري در قبال معرفي دانشگاه جهت دريافت اسناد خزانه، دانشگاه ايلام را در حوزه‌ي خدمات شهري قرار خواهد داد و براي کليه املاک احداث شده و در دست اجراي دانشگاه در سطح شهر و پرديس بانگنجاب، پايان‌کار صادر مي‌نمايد. همچنين برابر اين تفام‌نامه براي ساخت‌ و‌ سازهاي آتي دانشگاه امور دريافت پروانه و مجوزهاي شهرداري توسط دانشگاه انجام خواهد شد.
 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها