شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی: تمامی کارهای دانشکده بر اساس تعامل سازنده و کار گروهی بین اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان انجام می گیرد

در دانشکده ادبیات و علوم انسانی در 2 سال اخیر مجوز دو رشته تحصیلی جدید اخذ شده و هماهنگی لازم برای اخذ مجوز 4 رشته دیگر در حال انجام است؛ همچنین برای اولین بار یک دانشجوی دکتری برای انجام فرصت تحقیقاتی به خارج کشور اعزام شده و در 4 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجوی خارجی پذیرش شده است.

   دکتر سیاوش یاری رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی درباره وضعیت دانشکده اظهار داشت: دانشکده ادبیات و علوم انسانی  دارای 8 گروه آموزشی و  9 رشته تحصیلی با 21 گرایش تخصصی و 54 عضو هیات علمی می باشد، که مجموعاً 1500 دانشجو   در سه مقطع کارشناسی،  کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند؛ که از این تعداد 1000 دانشجو در مقطع کارشناسی و 500 نفر در مقاطع تحصیلات تکمیلی حضور دارند.

    دکتر یاری درباره  فعالیت های آموزشی دانشکده بیان داشت: رویکرد مدیریت دانشکده از ابتدای سال 94 تاکنون برای انجام تمامی امور و از جمله در بخش آموزشی؛ بر اساس تعامل سازنده و کار گروهی بین اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان بوده است و اهتمام جدی برای برقراری نظم و انضباط جهت تشکیل کلاسها، حضور اساتید و ارتقاء میزان متوسط برگزاری کلاس های درس، برگزاری امتحانات میان ترم و  پایان ترم و جلسات آموزشی و پژوهشی، تحصیلات تکمیلی و کمیته منتخب انجام شده است.

    رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی درباره اخذ مجوز رشته های جدید تحصیلی اظهار داشت: در این مدت با رایرنی و پیگیری های انجام شده و با حمایت ریاست محترم دانشگاه و معاونت آموزشی؛ مجوز دو رشته تحصیلی مطالعات فرهنگی و مدیریت ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد اخذ شده و پی گیری لازم برای اخذ مجوز  دو  رشته حقوق و حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد و دو رشته تاریخ اسلام و مدیریت در مقطع دکتری در حال انجام است.

   دکتر یاری به پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه در سال 95 اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در 4 رشته تحصیلی تاریخ تشیع، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عرب و تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد  در این دانشکده دانشجوی خارجی پذیرش گردید.

    رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی در زمینه فرصت تحقیقاتی دانشجویان دکتری  گفت:  برای اولین بار ؛ یک دانشجوی دکتری از دانشگاه اصفهان برای انجام فرصت تحقیقاتی به دانشگاه آمد و یک دانشجوی دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی به  خارج کشور اعزام شد.  

    دکتر یاری افزود: همچنین با پی گیری و رایزنی های انجام شده؛ گروه آموزشی تربیت بدنی از گروه ادبیات تفکیک گردید و مشکل ردیف استخدامی و به کارگیری 7 نفر از اعضای هیات علمی رفع گردید.

     دکتر یاری در زمینه فعالیت های پژوهشی دانشکده بیان داشت: با هماهنگی انجام شده؛ سایت کامپیوتر دانشکده به 12 دستگاه رایانه و تمامی کلاسهای درسی به ویدئو پروژکتور مجهز گردید.

      رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی به فعالیت پژوهشی اعضای هیات علمی اشاره کرد و بیان داشت:  در این مدت 30 طرح پژوهشی اعضای هیات علمی به تصویب رسیده و  10 سخنرانی و کارگاه آموزشی با حضور و اساتید صاحب نظر کشوری برگزار شده است.

 

رئيس دانشکده ادبيات و علوم انساني: تمامي کارهاي دانشکده  بر اساس تعامل سازنده و کار گروهي بين اعضاي هيات علمي، کارکنان و دانشجويان انجام مي گيرد