رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی: تمامی کارهای دانشکده بر اساس تعامل سازنده و کار گروهی بین اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان انجام می گیرد

خانه خبرها
رئيس دانشکده ادبيات و علوم انساني: تمامي کارهاي دانشکده  بر اساس تعامل سازنده و کار گروهي بين اعضاي هيات علمي، کارکنان و دانشجويان انجام مي گيرد

در دانشکده ادبيات و علوم انساني در 2 سال اخير مجوز دو رشته تحصيلي جديد اخذ شده و هماهنگي لازم براي اخذ مجوز 4 رشته ديگر در حال انجام است؛ همچنين براي اولين بار يک دانشجوي دکتري براي انجام فرصت تحقيقاتي به خارج کشور اعزام شده و در 4 رشته تحصيلي در مقطع کارشناسي ارشد دانشجوي خارجي پذيرش شده است.

   دکتر سياوش ياري رئيس دانشکده ادبيات و علوم انساني در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي درباره وضعيت دانشکده اظهار داشت: دانشکده ادبيات و علوم انساني  داراي 8 گروه آموزشي و  9 رشته تحصيلي با 21 گرايش تخصصي و 54 عضو هيات علمي مي باشد، که مجموعاً 1500 دانشجو   در سه مقطع کارشناسي،  کارشناسي ارشد و دکتري تخصصي در اين دانشکده مشغول به تحصيل هستند؛ که از اين تعداد 1000 دانشجو در مقطع کارشناسي و 500 نفر در مقاطع تحصيلات تکميلي حضور دارند.

    دکتر ياري درباره  فعاليت هاي آموزشي دانشکده بيان داشت: رويکرد مديريت دانشکده از ابتداي سال 94 تاکنون براي انجام تمامي امور و از جمله در بخش آموزشي؛ بر اساس تعامل سازنده و کار گروهي بين اعضاي هيات علمي، کارکنان و دانشجويان بوده است و اهتمام جدي براي برقراري نظم و انضباط جهت تشکيل کلاسها، حضور اساتيد و ارتقاء ميزان متوسط برگزاري کلاس هاي درس، برگزاري امتحانات ميان ترم و  پايان ترم و جلسات آموزشي و پژوهشي، تحصيلات تکميلي و کميته منتخب انجام شده است.

    رئيس دانشکده ادبيات و علوم انساني درباره اخذ مجوز رشته هاي جديد تحصيلي اظهار داشت: در اين مدت با رايرني و پيگيري هاي انجام شده و با حمايت رياست محترم دانشگاه و معاونت آموزشي؛ مجوز دو رشته تحصيلي مطالعات فرهنگي و مديريت ورزشي در مقطع کارشناسي ارشد اخذ شده و پي گيري لازم براي اخذ مجوز  دو  رشته حقوق و حسابداري در مقطع کارشناسي ارشد و دو رشته تاريخ اسلام و مديريت در مقطع دکتري در حال انجام است.

   دکتر ياري به پذيرش دانشجوي خارجي در دانشگاه در سال 95 اشاره کرد و گفت: براي اولين بار در 4 رشته تحصيلي تاريخ تشيع، زبان و ادبيات فارسي، زبان و ادبيات عرب و تربيت بدني در مقطع کارشناسي ارشد  در اين دانشکده دانشجوي خارجي پذيرش گرديد.

    رئيس دانشکده ادبيات و علوم انساني در زمينه فرصت تحقيقاتي دانشجويان دکتري  گفت:  براي اولين بار ؛ يک دانشجوي دکتري از دانشگاه اصفهان براي انجام فرصت تحقيقاتي به دانشگاه آمد و يک دانشجوي دکتري رشته آموزش زبان انگليسي به  خارج کشور اعزام شد.  

    دکتر ياري افزود: همچنين با پي گيري و رايزني هاي انجام شده؛ گروه آموزشي تربيت بدني از گروه ادبيات تفکيک گرديد و مشکل رديف استخدامي و به کارگيري 7 نفر از اعضاي هيات علمي رفع گرديد.

     دکتر ياري در زمينه فعاليت هاي پژوهشي دانشکده بيان داشت: با هماهنگي انجام شده؛ سايت کامپيوتر دانشکده به 12 دستگاه رايانه و تمامي کلاسهاي درسي به ويدئو پروژکتور مجهز گرديد.

      رئيس دانشکده ادبيات و علوم انساني به فعاليت پژوهشي اعضاي هيات علمي اشاره کرد و بيان داشت:  در اين مدت 30 طرح پژوهشي اعضاي هيات علمي به تصويب رسيده و  10 سخنراني و کارگاه آموزشي با حضور و اساتيد صاحب نظر کشوري برگزار شده است.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها