شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

خانم صالحی پور:689 دانشجو در جشنواره بهاره و 751 دانشجو در جشنواره خوابگاههای دانشجویی شرکت کردند

جشنواره همگانی بهاره  و جشنواره همگانی خوابگاهها در سه ماه نخست سال جاری با حضور گسترده و با نشاط دانشجویان برگزار گردید.  

     خانم دکتر صالحی پور مدیر تربیت بدنی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی به برنامه وزارت علوم برای توسعه ورزشهای همگانی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در مورد همگانی کردن ورزش و با توجه به اهمیت ورزشهای همگانی، جشنواره های ورزشی دانشجویی در دو بخش بهاره و پائیزه برگزار می گردد.

    مدیر تربیت بدنی دانشگاه در ارتباط با برگزاری جشنواره همگانی بهاره دانشجویان گفت:  جشنواره همگانی بهاره دانشجویان در دو  بخش پسران در 5 رشته شامل: دو همگانی، دارت، طناب کشی، حمل دمبل  و والیبال چهار نفره  و بخش دختران در 8 رشته شامل: دو همگانی، دارت، والیبال چهار نفره، بهکاپ، گل کوچک، کوهنوردی و پرتاب حلقه با حضو 689 دانشجو برگزار گردید.

    خانم دکتر صالحی پور  در ادامه به برگزاری جشنواره همگانی خوابگاهها به مناسبت بزرگداشت هفته خوابگاههای دانشجویی اشاره کرد و گفت:  جشنواره همگانی خوابگاهها در پنج رشته برای دختران شامل: بولینگ با پا، طناب زنی، هفت سنگ، داژ بال و گل گَشت و چهار رشته برای پسران شامل: بولینگ با پا، روپایی، دو سرعت و فوتسال برگزار گردید.

      وی افزود: مجموعاً751  دانشجو شامل 428 دانشجوی پسر و 323 دانشجوی  دختر در این جشنواره شرکت کردند.  

    مدیر تربیت بدنی دانشگاه درباره برنامه های  آتی اداره تربیت بدنی بیان داشت: اولین المپیاد ملی ورزشهای همگانی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در 7 رشته و در دو بخش خواهران و برادران در تیرماه برگزار می گردد، که دانشجویان دانشگاه در هر  دو بخش به این مسابقات اعزام می شوند.

خانم صالحي پور:689  دانشجو در جشنواره بهاره و 751 دانشجو در جشنواره خوابگاههاي دانشجويي شرکت کردند