شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر اکبرنژاد: با تلاش اعضای هیات علمی؛ دانشکده در وضعیت مناسبی قرار دارد

دانشکده الهیات و معارف اسلامی با تلاش همه جانبه اعضای هیات علمی به لحاظ آموزشی و پژوهشی از  وضعیت مناسبی برخوردار است

    دکتر اکبرنژاد در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی در رابطه با وضعیت دانشکده اظهار داشت: دانشکده الهیات و معارف اسلامی در شهریور ماه 1392 با چهار گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی و معارف اسلامی تأسیس شد، که گروه معارف اسلامی عهده دار ارائه دروس عمومی معارف اسلامی در تمامی دانشکده ها می باشد و سه گروه دیگر در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشجو می پذیرند.

    دکتر اکبرنژاد با ابراز خرسندی از تلاش های فرهنگی اعضای هیات علمی دانشکده گفت: این دانشکده به حمدالله دارای اساتید توانمندی می باشد؛ که بسیاری از آنان علاوه بر انجام وظایف آموزشی و پژوهشی به لحاظ فرهنگی در سطح استان فعالیت ها و تأثیرات خوبی دارند.

    رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی با اشاره به اخذ مجوز مجله علمی و پژوهشی آموزه های تربیتی در قرآن و حدیث اظهار داشت: با حمایت ریاست محترم دانشگاه و معاونت پژوهشی و  بعد از پی گیریهای فراوان که بعمل آمد،  دانشکده موفق به اخذ مجوز مجله علمی و پژوهشی آموزه های تربیتی در قرآن و حدیث بعنوان اولین مجله علمی و پژوهشی دانشگاه گردید.

     دکتر اکبرنژاد افزود: البته کلیات اخذ مجوز دو عنوان مجله دیگر نیز  به تصویب رسیده؛ که انشاء الله برای اخذ مجوز آنها اقدامات لازم باید انجام گیرد و با همکاری گروه ها در آینده این کار عملی خواهد شد.

    رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی در ادامه به آمار خوب قبولی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده در مقطع دکتری اشاره کرد و اظهار داشت: تعدادی از دانشجویان ارشد فارغ التحصیل دانشکده هم اکنون در حال تحصیل در دانشگاه های درجه یک کشور می باشند و برخی از آنان تحصیلات دکتری را به پایان رسانده و هم اکنون در سمت های آموزشی و هیات علمی مشغول به کار هستند.

     دکتر اکبرنژاد درباره برنامه های آتی دانشکده گفت: برای توسعه دانشکده در برنامه پنج ساله استراتژیک دانشگاه؛ موضوع توسعه همه جانبه دانشکده به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ جذب هیات علمی مورد نیاز گروههای آموزشی و نیز گسترش رشته های علمی و  جذب دانشجویان خارج از کشور که هم اکنون نیز اتفاق افتاده برنامه ریزی خوبی تدوین شده است.

دکتر اکبرنژاد: با تلاش اعضاي هيات علمي؛ دانشکده در وضعيت مناسبي قرار دارد