دکتر اکبرنژاد: با تلاش اعضای هیات علمی؛ دانشکده در وضعیت مناسبی قرار دارد

خانه خبرها
دکتر اکبرنژاد: با تلاش اعضاي هيات علمي؛ دانشکده در وضعيت مناسبي قرار دارد

دانشکده الهيات و معارف اسلامي با تلاش همه جانبه اعضاي هيات علمي به لحاظ آموزشي و پژوهشي از  وضعيت مناسبي برخوردار است

    دکتر اکبرنژاد در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي در رابطه با وضعيت دانشکده اظهار داشت: دانشکده الهيات و معارف اسلامي در شهريور ماه 1392 با چهار گروه آموزشي علوم قرآن و حديث، فقه و مباني حقوق اسلامي، فلسفه و کلام اسلامي و معارف اسلامي تأسيس شد، که گروه معارف اسلامي عهده دار ارائه دروس عمومي معارف اسلامي در تمامي دانشکده ها مي باشد و سه گروه ديگر در سه مقطع کارشناسي، کارشناسي ارشد و دکتري تخصصي دانشجو مي پذيرند.

    دکتر اکبرنژاد با ابراز خرسندي از تلاش هاي فرهنگي اعضاي هيات علمي دانشکده گفت: اين دانشکده به حمدالله داراي اساتيد توانمندي مي باشد؛ که بسياري از آنان علاوه بر انجام وظايف آموزشي و پژوهشي به لحاظ فرهنگي در سطح استان فعاليت ها و تأثيرات خوبي دارند.

    رئيس دانشکده الهيات و معارف اسلامي با اشاره به اخذ مجوز مجله علمي و پژوهشي آموزه هاي تربيتي در قرآن و حديث اظهار داشت: با حمايت رياست محترم دانشگاه و معاونت پژوهشي و  بعد از پي گيريهاي فراوان که بعمل آمد،  دانشکده موفق به اخذ مجوز مجله علمي و پژوهشي آموزه هاي تربيتي در قرآن و حديث بعنوان اولين مجله علمي و پژوهشي دانشگاه گرديد.

     دکتر اکبرنژاد افزود: البته کليات اخذ مجوز دو عنوان مجله ديگر نيز  به تصويب رسيده؛ که انشاء الله براي اخذ مجوز آنها اقدامات لازم بايد انجام گيرد و با همکاري گروه ها در آينده اين کار عملي خواهد شد.

    رئيس دانشکده الهيات و معارف اسلامي در ادامه به آمار خوب قبولي دانشجويان کارشناسي ارشد دانشکده در مقطع دکتري اشاره کرد و اظهار داشت: تعدادي از دانشجويان ارشد فارغ التحصيل دانشکده هم اکنون در حال تحصيل در دانشگاه هاي درجه يک کشور مي باشند و برخي از آنان تحصيلات دکتري را به پايان رسانده و هم اکنون در سمت هاي آموزشي و هيات علمي مشغول به کار هستند.

     دکتر اکبرنژاد درباره برنامه هاي آتي دانشکده گفت: براي توسعه دانشکده در برنامه پنج ساله استراتژيک دانشگاه؛ موضوع توسعه همه جانبه دانشکده به لحاظ فيزيکي و هم به لحاظ جذب هيات علمي مورد نياز گروههاي آموزشي و نيز گسترش رشته هاي علمي و  جذب دانشجويان خارج از کشور که هم اکنون نيز اتفاق افتاده برنامه ريزي خوبي تدوين شده است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها