شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دکتر علی اکبری: دولت نباید در دام انتظارات مقطعی گرفتار شود/ توسعه متوازن و همه جانبه نیاز اصلی کشور است

رئیس دانشگاه گفت: دولت دوازدهم نباید در دام نیازها و انتظارات مقطعی جامعه از جمله اشتغال گرفتار شود زیرا تنها با اجرای کامل برنامه پیشنهادی رئیس جمهور منتخب به تمامی اهداف مورد نظر دست پیدا خواهیم کرد.

    دکتر علی اکبری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم بدون توجه به بخش های دیگر و بهبود فضای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور امکان پذیر نیست.

     وی با بیان اینکه تفاوت اصلی نامزد منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دیگر نامزدها در ارائه برنامه بود، اظهار کرد: این برنامه نقطه قوت حسن روحانی در مبارزات انتخاباتی بود و باید تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن آن بکار گیرد.

    دکتر علی اکبری تاکید کرد: در برنامه رئیس جمهور منتخب همه بخش ها لحاظ شده است و تنها راه رسیدن به پیشرفت و توسعه پایدار کشور تحقق تمامی بخش های این برنامه است.

    رئیس دانشگاه گفت: ممکن است به صورت مقطعی مسائلی مانند ایجاد اشتغال مورد نظر قرار بگیرد اما دولت نباید در این دام گرفتار شود و به تمامی بخش های برنامه و قولی که به ملت داده است وفادار بماند.

   دکتر علی اکبری اضافه کرد: دولت روحانی باید با عمل به تمام وعده های خود یادگاری اخلاقی مدیریت و وفای به عهد را در جامعه نهادینه کند.

وی یادآور شد: اگر عهدی که با ملت در قالب ارائه برنامه برای اداره کشور بسته شده است به صورت جامع و کامل محقق شود نتایج بسیاری خوبی را به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: توسعه متوازن و همه جانبه نیاز اصلی کشور است و رسیدن به توسعه پایدار ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم و نسل های آینده را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

دکتر علي اکبري:  دولت نبايد در دام انتظارات مقطعي گرفتار شود/ توسعه متوازن و همه جانبه نياز اصلي کشور است