شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری مراسم جشن باشکوه فارغ‌التحصیلی 450 دانشجوی دانشگاه

      مراسم جشن فارغ التحصیلی450 دانشجوی دانشگاه و تقدیر از 139 دانشجوی فعال فرهنگی شب پنج شنبه 1/4/96  با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر عدالتی معاون دانشجویی، روسای دانشکده ها، مدیران گروه وجمع زیادی از دانشجویان و خانواده های آنان در محل سالن آیت الله حیدری برگزار گردید.

    در ابتدای این مراسم دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه باتبریک ایام ماه مبارک رمضان و با ابراز خوشبختی جهت حضور در بین دانشجویان اظهار داشت: با افتخار اعلام می کنم که مدیریت دانشگاه برنامه های فرهنگی را به دانشجویان واگذار کرده و معاونت فرهنگی فقط نقش نظارتی دارد و این امر از نقاط قوت دانشگاه است که ما به آن افتخار می کنیم.

دکتر شیرخانی در پایان برای همه دانشجویان آرزوی موفقیت کرد.

      در ادامه مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه در سخنان کوتاهی با تبریک ایام ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و اطاعت خداوند؛ بیان داشت: دانشگاه ایلام در چند سال اخیر موفقیت های زیادی را در زمینه های مختلف پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و دانشجویی و همچنین توسعه طرحهای عمرانی کسب کرده است و هر چه در توان داشتیم برای خدمت به دانشجویان به کار بردیم و آرزو دارم  افتخار آفرینی شما را درآینده ببینم و برایتان موفقیت را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

این مراسم با شکوه به مدت سه ساعت ادامه داشت؛ که نکاتی به شرح ذیل درباره آن قابل توجه است:

1-جمعیت زیادی از دانشجویان و خانواده های آنان در این مراسم شرکت کرده بودند، به گونه ای که جایی برای نشستن نبود و تعداد زیادی از دانشجویان سر پا ایستاده بودند.

 2- شور و نشاط در بین دانشجویان موج می زد.                  

 3- وقتی دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه برای سخنرانی به جایگاه رفت، تمام جمعیت یکپارچه و با صدای بلند وی را تشویق کردند.

4- دانشجویان و خانواده های آنان خیلی زیاد از صحنه ها عکس می گرفتند، گاه جمعی که به جایگاه می رفتند مجبور بودند صبر کنند تا عکاسان کار خود را تمام کنند.

5- دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و دکتر شیرخانی سخنان خود را کوتاه بیان کردند، تا برنامه های دیگر مراسم انجام گیرد.

6- همه طیفهای فکری اعم از چپ و راست، دوستانه و صمیمانه در مراسم حضور داشتند و نشانی از اختلاف و رقابت نبود.

 7- در خارج سالن دانشجویان با اساتید عکس می گرفتند، راهروی سالن آیت اله حیدری لحظه ای خالی نمی شد.

8- همه تا آخر مراسم حضور داشتند و کسی سالن را ترک نکرد.

 9- وقتی مجری قسم نامه را می خواند، اساتید هم به احترام دانشجویان بلند شدند و به همراه آنان تکرار می کردند.

 10-  شادابی، ادب، نزاکت و اعتماد به نفس دانشجویان در این مراسم نشان از رضایتمندی آنان از وضعیت دانشگاه داشت، که با توجه به تعداد جمعیت، نمودی از شکوه دانشگاه ایلام در این مراسم مشاهده شد.

برگزاري مراسم جشن باشکوه فارغ‌التحصيلي 450 دانشجوي دانشگاه برگزاري مراسم جشن باشکوه فارغ‌التحصيلي 450 دانشجوي دانشگاه برگزاري مراسم جشن باشکوه فارغ‌التحصيلي 450 دانشجوي دانشگاه برگزاري مراسم جشن باشکوه فارغ‌التحصيلي 450 دانشجوي دانشگاه برگزاري مراسم جشن باشکوه فارغ‌التحصيلي 450 دانشجوي دانشگاه برگزاري مراسم جشن باشکوه فارغ‌التحصيلي 450 دانشجوي دانشگاه برگزاري مراسم جشن باشکوه فارغ‌التحصيلي 450 دانشجوي دانشگاه برگزاري مراسم جشن باشکوه فارغ‌التحصيلي 450 دانشجوي دانشگاه