شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری جلسه هم اندیشی و ضیافت دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه

     مراسم هم اندیشی و افطار دانشجویان فعال فرهنگی با حضور دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، حجت الاسلام غیاثی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر عدالتی معاون دانشجویی و جمع زیادی از دانشجویان فعال فرهنگی شب سه شنبه 31/3/96 در مسجد دانشگاه برگزار گردید.

     در این مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه و با تقدیر از زحمات آنان در طول سال تحصیلی 96-95 اظهار داشت: در چند وقت اخیر سه موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی ملت، ایام ماه مبارک رمضان و پرتاب مقتدرانه موشکهای سپاه با هم تقارن داشته که موجبات شادی ایرانیان و ایران دوستان را فراهم کرده است.

     رئیس دانشگاه افزود: پرتاب موشکهای سپاه در روزها اخیر، اقدامی بجا و حساب شده بود؛ برای دفاع از عظمت ایران و ضرب شصتی به دشمنان ایران در منطقه و جهان و به خصوص  اسرائیل و عربستان، که موجبات خرسندی تمام مردم را فراهم کرد.

    دکتر علی اکبری در ادامه به وضعیت فرهنگی دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: ما تصمیم گرفتیم که کارها و برنامه های فرهنگی دانشگاه با محوریت دانشجویان برگزار گردد؛ که این رویکرد نیازمند تعامل، همدلی و همفکری بین دانشجویان و مدیریت دانشگاه است؛ که خوشبختانه این هدف با زحمات همکاران اینجانب تحقق یافته، که بر خود لازم می دانم از مساعی آنان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

    دکتر علی اکبری به موضوع اختلافات سلیقه ای دانشجویان در ایام انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه پرداخت و اظهار داشت: وجود اختلاف سلیقه امری طبیعی است و گاه در درون یک خانواده هم اختلاف وجود دارد و ممکن است به کشمکش هم منتهی شود، اما در دانشگاه علیرغم وجود طیف های مختلف و تنوع برنامه ها، با تدابیری که انجام گرفت، همه در کنار هم به رقابت و نقد پرداختند و اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در ایام انتخابات در ستادهای دو رقیب اصلی با آرامش و بدون هیچ منعی حضور یافتند و به فعالیت پرداختند.

    رئیس دانشگاه افزود: تما تشکلها در انتخابات فعال بودند، برنامه های مختلف و متنوع در دانشگاه اجرا شد، بیانیه های زیادی منتشر شد، نشریات زیادی چاپ شد، علیه مدیریت دانشگاه موضع گیری شد، علیه ریاست جمهوری و هیات دولت سخنان تندی گفته شد، اما ما دانشگاه را هزینه باورمان نکردیم و هیچ محدودیتی را اعمال نکردیم و هیچ کس را مورد تعقیب قرار ندادیم.

     دکتر علی اکبری تأکید کرد: مهم برای ما اصل برگزاری انتخابات بود و بعد از برگزاری انتخابات اینجانب پیام فرستادم، که فارغ از هر نتیجه ای؛ باید از فضای رقابت خارج شویم و به فضای همدلی و همکاری بر گردیم.

   رئیس دانشگاه تصریح کرد: حضور سلیقه های فکری  چپ و راست در دانشگاه را فرصت مغتنم جمهوری اسلامی می دانم و اگر کسی دنبال محدود کردن این سلایق در دانشگاه باشد؛ او را خائن به این کشور و نظام می دانم..

      دکتر علی اکبری خاطر نشان کرد: در طول سال تحصیلی جاری فراز و فروهای زیادی داشتیم، اما خوشبختانه با حضور همه طیف ها با آرامش و موفقیت به پایان رسید، که بر خود لازم می دانم از تمامی شما عزیزان کمال سپاس را داشته باشم.

   در ادامه حجت الاسلام غیاثی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با ابراز شعف از حضور در بین دانشجویان اظهار داشت: خداوند را شاکرم که در جمع شما و در ماه مبارک رمضان و همراه با مسئولان دانشگاه حضور دارم، که این امر از ثمرات جمهوری اسلامی است، که باید شکر گذار آن باشیم، برای اینکه چنین فرصتی در دوران طاغوت وجود نداشت، اما الان به برکت نظام جمهوری اسلامی این فرصت فراهم شده است.

    حجت الاسلام غیاثی تصریح کرد: برای ما دین معیار ماست، در هر کار و اقدام در حوزه های مختلف پژوهشی، آموزشی، دانتشجوی و فرهنگی دین ملاک است.

    مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود: خط مشی ما در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بر  طبق اساسنامه کار حوزوی است در همه عرصه ها؛ اعم از نظارت و اجرای برنامه فرهنگی  که بر اساس شرع و با معیار دینی باید انجام گیرد.

در پایان مراسم دانشجویان به همراه رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی و معاونین، نماز را به جماعت اقتدا کرده و سپس  افطار نمودند.

 برگزاري جلسه هم انديشي و ضيافت دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه  برگزاري جلسه هم انديشي و ضيافت دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه  برگزاري جلسه هم انديشي و ضيافت دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه  برگزاري جلسه هم انديشي و ضيافت دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه  برگزاري جلسه هم انديشي و ضيافت دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه  برگزاري جلسه هم انديشي و ضيافت دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه  برگزاري جلسه هم انديشي و ضيافت دانشجويان فعال فرهنگي دانشگاه