شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید رئیس دانشگاه از اجرای پروژه تجهیز مزرعه آموزشی و پژوهشی مهران به سیستمهای نوین آبیاری

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه  دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه به همراه دکتر بازگیر رئیس دانشکده کشاورزی، دکتر کریمی مدیر امور پژوهش، دکتر رستمی نیا مدیر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه و دکتر علیزاده عضو هیات علمی دانشگاه و مدیر مطالعات سامانه گرمسیری استان روز شنبه 96/4/10 از طرح تجهیز 335 هکتار از اراضی مزرعه  آموزشی و پژوهشی مهران به سیستمهای نوین آبیاری بازدید کردند.

      در این بازدید دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه و هیأت همراه از نزدیک در جریان پیشرفت طرح قرار گرفتند و  مدیر طرح توضیحات لازم را در این زمینه ارائه داد.

      طرح تجهیز مزرعه آموزشی و پژوهشی مهران به سیستمهای نوین آبیاری با حمایت های دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه ودکتر بازگیر رئیس دانشکده کشاورزی و پیگیری های مستمرآقای دکترعلیزاده دردست اجراست که از چهار ماه پیش شروع شده و امید است در سال 97 به اتمام برسد.
دکتر علیزاده، عضو هیات علمی گروه مهندسی آب و  مدیر پروژه انتقال آب سامانه گرمسیری مزرعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه ایلام در شهرستان مهران در این بازدید گفت: حفاری های انتقال آب سامانه گرمسیری به مزرعه مهران در حال اتمام است که با پیگیری های صورت گرفته و اتمام پروژه کل اراضی این مزرعه آموزشی و پژوهشی تحت شبکه آبیاری سامانه گرمسیری قرار خواهد گرفت.

بازديد رئيس دانشگاه از اجراي پروژه تجهيز مزرعه آموزشي و پژوهشي مهران به سيستمهاي  نوين آبياري بازديد رئيس دانشگاه از اجراي پروژه تجهيز مزرعه آموزشي و پژوهشي مهران به سيستمهاي  نوين آبياري