بازدید رئیس دانشگاه از اجرای پروژه تجهیز مزرعه آموزشی و پژوهشی مهران به سیستمهای نوین آبیاری

خانه خبرها
بازديد رئيس دانشگاه از اجراي پروژه تجهيز مزرعه آموزشي و پژوهشي مهران به سيستمهاي  نوين آبياري

    به گزارش روابط عمومي دانشگاه  دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه به همراه دکتر بازگير رئيس دانشکده کشاورزي، دکتر کريمي مدير امور پژوهش، دکتر رستمي نيا مدير دفتر ارتباط با صنعت و جامعه و دکتر عليزاده عضو هيات علمي دانشگاه و مدير مطالعات سامانه گرمسيري استان روز شنبه 96/4/10 از طرح تجهيز 335 هکتار از اراضي مزرعه  آموزشي و پژوهشي مهران به سيستمهاي نوين آبياري بازديد کردند.

      در اين بازديد دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه و هيأت همراه از نزديک در جريان پيشرفت طرح قرار گرفتند و  مدير طرح توضيحات لازم را در اين زمينه ارائه داد.

      طرح تجهيز مزرعه آموزشي و پژوهشي مهران به سيستمهاي نوين آبياري با حمايت هاي دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه ودکتر بازگير رئيس دانشکده کشاورزي و پيگيري هاي مستمرآقاي دکترعليزاده دردست اجراست که از چهار ماه پيش شروع شده و اميد است در سال 97 به اتمام برسد.
دکتر عليزاده، عضو هيات علمي گروه مهندسي آب و  مدير پروژه انتقال آب سامانه گرمسيري مزرعه آموزشي و پژوهشي دانشگاه ايلام در شهرستان مهران در اين بازديد گفت: حفاري هاي انتقال آب سامانه گرمسيري به مزرعه مهران در حال اتمام است که با پيگيري هاي صورت گرفته و اتمام پروژه کل اراضي اين مزرعه آموزشي و پژوهشي تحت شبکه آبياري سامانه گرمسيري قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها