شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

با اجرای طرحهای عمرانی در دست اجرا 25 هکتار بر وسعت دانشگاه افزوده می شود

 با تکمیل و توسعه طرحهای عمرانی جدید،  25 هکتار بر وسعت دانشگاه افزوده می شود که در توسعه فعالیت ها و برنامه های دانشگاه در حوزه های آموزشی، پژوهشی، پشتیبانی و منابع انسانی، دانشجویی و فرهنگی تاثیر جدی خواهد داشت.

     بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه موضوع خشکسالی مالی در چند سال اخیر و نبود اعتبارات، موضوعی بدیهی است که نیازی به تفصیل ندارد؛ لذا توسعه طرحهای عمرانی دانشگاه را با توجه به واقعیت فوق الذکر باید در نظر گرفت.

در حال حاضر طرحهای عمرانی که در دانشگاه در دست احداث است به شرح ذیل می باشند:

1-طرح محوطه سازی و توسعه راههای دسترسی در  دو بخش شامل:

اول: سامان دهی زیر ساخت های دانشگاه دربرگیرنده آب و  فاضلاب، برق رسانی، گاز رسانی و شبکه فیبر نوری

دوم: توسعه راه های دسترسی با زیربنای 6 کیلومتر مربع با اعتبار30 میلیارد ریال در دست احداث است؛ که حدوداً 85 درصد رشد داشته است و ان شاء الله در  آبان ماه به بهره برداری خواهد رسید.

نقشه هوایی دانشگاه قبل از اجرای راههای دسترسی

نقشه هوایی دانشگاه قبل از اجرای راههای دسترسی

نقشه هوایی دانشگاه بعد از اجرای راههای دسترسی

2-   احداث ساختمان جدید دانشکده کشاورزی

    این پروژه با زیر بنای 6139  متر مربع در سه طبقه شامل: 22 کلاس، 8 آزمایشگاه، 30 اتاق یک نفره و دو نفره مربوط به اساتید، 11 اتاق اداری،  1 سالن مطالعه، 1 سایت کامپیوتر و 1سالن  آمفی تئاتر  در دست احداث است؛ که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

3- توسعه  پروژه دانشکده ادبیات و علوم انسانی

     این پروژه با زیربنای 5950 متر مربع و اعتبار 71  میلیارد ریال  از محل اعتبارات استانی در دست احداث است، که حدودا 35  درصد پیشرفت داشته است.

4- احداث ساختمان جدید دانشکده علوم پایه

    این پروژه با زیربنای 6512 متر مربع و اعتبار 85 میلیارد ریال از  محل اعتبارات استانی در دست احداث است، که حدودا 30 درصد پیشرفت داشته است.

با اجراي طرحهاي عمراني در دست اجرا 25 هکتار بر وسعت دانشگاه افزوده مي شود با اجراي طرحهاي عمراني در دست اجرا 25 هکتار بر وسعت دانشگاه افزوده مي شود با اجراي طرحهاي عمراني در دست اجرا 25 هکتار بر وسعت دانشگاه افزوده مي شود با اجراي طرحهاي عمراني در دست اجرا 25 هکتار بر وسعت دانشگاه افزوده مي شود با اجراي طرحهاي عمراني در دست اجرا 25 هکتار بر وسعت دانشگاه افزوده مي شود با اجراي طرحهاي عمراني در دست اجرا 25 هکتار بر وسعت دانشگاه افزوده مي شود با اجراي طرحهاي عمراني در دست اجرا 25 هکتار بر وسعت دانشگاه افزوده مي شود با اجراي طرحهاي عمراني در دست اجرا 25 هکتار بر وسعت دانشگاه افزوده مي شود