شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رونمایی از سامانه سنجش تفاهم زوجین با حضور استاندار ایلام در دانشگاه

     مراسم رونمایی از سامانه سنجش تفاهم زوجین؛ طراحی شده توسط آقای مهرداد قیطاسی و با حمایت معاونت اجتماعی استانداری با حضور مهندس مروارید استاندار ایلام، دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه، دکتر مهر علیزاده معاون اجتماعی استانداری،  دکتر شیرخانی معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر عدالتی معاون دانشجویی دانشگاه، نمایندگان سازمان ها و ادارات استان و جمعی از دانشجویان عصر روز چهارشنبه 96/3/3 در محل سالن آیت اله حیدری برگزار گردید.

     در این مراسم ابتدا دکتر شیرخانی معاون فرهنگی دانشگاه با ابراز خرسندی از حضور مسئولین و دانشجویان جهت شرکت در مراسم رونمایی از سامانه سنجش تفاهم زوجین و تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر، از بانیان برگزاری مراسم تشکر کرد و همچنین خلق حماسه 29 خرداد توسط ملت شریف ایران را تبریک گفت و آن را نشانه شعور مردم قهرمان ایران دانست.

      دکتر شیرخانی افزود: دانشگاه ایلام مفتخر است در تمامی برنامه هایی که با فرهنگ ارتباط دارد؛ پیشگام است، که این امر نشانه همدلی بین دانشگاه و جامعه است.

      در ادامه مراسم دکتر علی اکبری رئیس دانشگاه با خیرمقدم به استاندار ایلام و هیئت همراه، مسئولین و نمایندگان ادارات و سازمان های استان  و دانشجویان و تبریک مخصوص جهت مراسم عقد آقای مهرداد قیطاسی طراح سامانه سنجش تفاهم زوجین که در  این مراسم انجام گرفت؛ اظهار داشت: دانشجو سرمایه اصلی ماست و برای همین یکی از وظایف اصلی دانشگاه، توسعه فرهنگ ازدواج آسان است و اگر دانشجویی ازدواج کند دانشگاه از وی حمایت می­کند و علاوه بر اهداء هدیه؛ زمینه اعزام وی به سفر مشهد و عتبات عالیات را فراهم می کند و ما برای خود وظیفه می دانیم که در این عرصه فعال باشیم.

     دکتر علی اکبری در بخش دیگر سخنان خود با تبریک سالروز آزادی سازی خرمشهر بیان داشت: آزاد سازی خرمشهر با انسجام و اتحاد ملت ایران منجر به شکست دشمن خارجی شد؛ که تا ابد این حماسه در تاریخ ایران جاودانه خواهد ماند.

      رئیس دانشگاه همچنین به موضوع مهم حماسه 29 خرداد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراه های اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد دانشگاه در این انتخابات مایه افتخار و مباهات است، برای اینکه ما توانستیم شعار زنده باد مخالف من را عملی نماییم.

      دکتر علی اکبری افزود: علرغم اینکه دولت یازدهم مورد علاقه ما بود، اما در ایام انتخابات فضا را برای نقد تمامی تشکل های دانشجویی فراهم کردیم که برگزاری مراسم ترحیم برای دولت یازدهم و تریبون آزاد درباره اولین رئیس جمهور یک دوره ای نشانه این امر است.

      در ادامه مراسم مهندس مروارید استاندار ایلام با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر و تشکر از بانیان برگزاری مراسم به موضوع ازداوج جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: به شما جوانان اکیدا توصیه می کنم که زندگی را ساده بگیرید و به فکر تجملات نباشید، که این امر در روایات اسلامی مورد تاکید فراوان قرار گرفته و اگر چنانچه جوانان ما به این امر  عمل کنند خیلی از مشکلات آنان حل می شود.

      مهندس مروارید افزود: همچمین نباید از مشکلات و سختیها هراس داشت و عقب نشست، بلکه با درایت، قناعت و صبر باید مشکلات را حل کرد، تا زمینه یک زندگی مستحکم و پایدار فراهم گردد.

در پایان مراسم با حضور استاندار ایلام و دکتر علی اکبری از سامانه سنجش تفاهم زوجین رونمایی کرد.

 

رونمايي از سامانه سنجش تفاهم زوجين با حضور استاندار ايلام در دانشگاه رونمايي از سامانه سنجش تفاهم زوجين با حضور استاندار ايلام در دانشگاه رونمايي از سامانه سنجش تفاهم زوجين با حضور استاندار ايلام در دانشگاه رونمايي از سامانه سنجش تفاهم زوجين با حضور استاندار ايلام در دانشگاه رونمايي از سامانه سنجش تفاهم زوجين با حضور استاندار ايلام در دانشگاه