رونمایی از سامانه سنجش تفاهم زوجین با حضور استاندار ایلام در دانشگاه

خانه خبرها
رونمايي از سامانه سنجش تفاهم زوجين با حضور استاندار ايلام در دانشگاه

     مراسم رونمايي از سامانه سنجش تفاهم زوجين؛ طراحي شده توسط آقاي مهرداد قيطاسي و با حمايت معاونت اجتماعي استانداري با حضور مهندس مرواريد استاندار ايلام، دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه، دکتر مهر عليزاده معاون اجتماعي استانداري،  دکتر شيرخاني معاون فرهنگي دانشگاه، دکتر عدالتي معاون دانشجويي دانشگاه، نمايندگان سازمان ها و ادارات استان و جمعي از دانشجويان عصر روز چهارشنبه 96/3/3 در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد.

     در اين مراسم ابتدا دکتر شيرخاني معاون فرهنگي دانشگاه با ابراز خرسندي از حضور مسئولين و دانشجويان جهت شرکت در مراسم رونمايي از سامانه سنجش تفاهم زوجين و تبريک سالروز آزاد سازي خرمشهر، از بانيان برگزاري مراسم تشکر کرد و همچنين خلق حماسه 29 خرداد توسط ملت شريف ايران را تبريک گفت و آن را نشانه شعور مردم قهرمان ايران دانست.

      دکتر شيرخاني افزود: دانشگاه ايلام مفتخر است در تمامي برنامه هايي که با فرهنگ ارتباط دارد؛ پيشگام است، که اين امر نشانه همدلي بين دانشگاه و جامعه است.

      در ادامه مراسم دکتر علي اکبري رئيس دانشگاه با خيرمقدم به استاندار ايلام و هيئت همراه، مسئولين و نمايندگان ادارات و سازمان هاي استان  و دانشجويان و تبريک مخصوص جهت مراسم عقد آقاي مهرداد قيطاسي طراح سامانه سنجش تفاهم زوجين که در  اين مراسم انجام گرفت؛ اظهار داشت: دانشجو سرمايه اصلي ماست و براي همين يکي از وظايف اصلي دانشگاه، توسعه فرهنگ ازدواج آسان است و اگر دانشجويي ازدواج کند دانشگاه از وي حمايت مي­کند و علاوه بر اهداء هديه؛ زمينه اعزام وي به سفر مشهد و عتبات عاليات را فراهم مي کند و ما براي خود وظيفه مي دانيم که در اين عرصه فعال باشيم.

     دکتر علي اکبري در بخش ديگر سخنان خود با تبريک سالروز آزادي سازي خرمشهر بيان داشت: آزاد سازي خرمشهر با انسجام و اتحاد ملت ايران منجر به شکست دشمن خارجي شد؛ که تا ابد اين حماسه در تاريخ ايران جاودانه خواهد ماند.

      رئيس دانشگاه همچنين به موضوع مهم حماسه 29 خرداد در انتخابات رياست جمهوري و شوراه هاي اسلامي شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد دانشگاه در اين انتخابات مايه افتخار و مباهات است، براي اينکه ما توانستيم شعار زنده باد مخالف من را عملي نماييم.

      دکتر علي اکبري افزود: علرغم اينکه دولت يازدهم مورد علاقه ما بود، اما در ايام انتخابات فضا را براي نقد تمامي تشکل هاي دانشجويي فراهم کرديم که برگزاري مراسم ترحيم براي دولت يازدهم و تريبون آزاد درباره اولين رئيس جمهور يک دوره اي نشانه اين امر است.

      در ادامه مراسم مهندس مرواريد استاندار ايلام با تبريک سالروز آزاد سازي خرمشهر و تشکر از بانيان برگزاري مراسم به موضوع ازداوج جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: به شما جوانان اکيدا توصيه مي کنم که زندگي را ساده بگيريد و به فکر تجملات نباشيد، که اين امر در روايات اسلامي مورد تاکيد فراوان قرار گرفته و اگر چنانچه جوانان ما به اين امر  عمل کنند خيلي از مشکلات آنان حل مي شود.

      مهندس مرواريد افزود: همچمين نبايد از مشکلات و سختيها هراس داشت و عقب نشست، بلکه با درايت، قناعت و صبر بايد مشکلات را حل کرد، تا زمينه يک زندگي مستحکم و پايدار فراهم گردد.

در پايان مراسم با حضور استاندار ايلام و دکتر علي اکبري از سامانه سنجش تفاهم زوجين رونمايي کرد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها