شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

دانشگاه ایلام برای اولین بار به جمع دانشگاه‌های دارای مجلات معتبر علمی پژوهشی پیوست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر علی‌اکبری، رئیس محترم دانشگاه با اعلام این خبر اعلام کرد که کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آخرین جلسه خود با اعطای اعتبار علمی و پژوهشی به مجله «آموزه­های تربیتی در قرآن و حدیث» دانشگاه ایلام موافقت نمود.

دکتر علی اکبری ضمن قدردانی از اهتمام اعضای هیأت علمی مرتبط با این مجله، مجموعه دانشگاه، معاونت پژوهشی و شورای دانشکده الهیات و معارف اسلامی اعلام نمود که برای اولین بار است که مجلات دانشگاه در این سطح مورد ارزیابی قرار می­گیرند. ایشان همچنین اظهار امیدواری نمود که این نشریه بتواند نقش خود را در گسترش مرزهای دانش و ارتقای کیفی پژوهشی کشور ایفا نماید.

رئیس دانشگاه ایلام همچنین از برنامه دانشگاه برای ارتقای دو مجله دیگر دانشگاه در حوزه کشاورزی و علوم انسانی (اقتصاد) خبر داد و اعلام نمود که سیاست دانشگاه در خصوص گسترش پژوهش­های بومی و هدفمند با اهتمام شایسته و جدیت استمرار خواهد یافت.

دانشگاه ايلام براي اولين بار به جمع دانشگاه‌هاي داراي مجلات معتبر علمي پژوهشي پيوست. دانشگاه ايلام براي اولين بار به جمع دانشگاه‌هاي داراي مجلات معتبر علمي پژوهشي پيوست.