شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

تبیین برنامه دهه سرآمدی آموزش دانشگاه ایلام

برنامه دهه سرآمدی آموزش دانشگاه ایلام با هدف تبیین جایگاه مهم آمورش به عنوان بستر رشد و توسعه علمی از طرف معاون آموزشی دانشگاه تبیین گردید.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر مصطفی نعمتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی  دانشگاه برنامه‌های دهه سرآمدی دانشگاه را از 3 تا 13 اردیبهشت اعلام نمود و اظهار داشت: در این دهه سیاست‌ها، اهداف و برنامه‌های آموزشی مختلفی در نظر گرفته شده است و باتوجه به تأکید ریاست محترم دانشگاه مبنی بر اهمیت و نقش آموزش در دانشگاه و نامگذاری سال 96 بنام آموزش، ویژه برنامه های متنوعی در سطح دانشگاه در نظر گرفته ایم که طی آن نشست‌های مختلفی با دانشجویان تحصیلات تکمیلی نشست با دانشجویان خارجی، نشست با دبیران انجمن های علمی، نشست با دانشجویان رتبه های برتر دوره های کاردانی و کارشناسی و تقدیر از برترین رتبه های آموزش دانشگاه ازجمله برنامه های این دهه است.

وی افزود: مراسم تقدیر از مدرسان برگزیده گروه های آموزشی و میزگرد تخصصی در زمینه مسائل آموزشی دانشگاه و استان از اهم این برنامه هاست.

دکتر نعمتی با تأکید بر اینکه تمام سعی و تلاش کلیه دست اندرکاران حوزه آموزش دانشگاه بر این است که اقدامات مؤثر و کارآمدی در اعتلای اهمیت بخشی به آموزش دانشجویان صورت گیرد اظهار کرد: مهم ترین هدف ما ارتقاء سطح آموزش به دانشجویان عزیز است که امیدوارم با حمایت ریاست محترم دانشگاه و کلیه همکاران هیأت علمی و کارکنان  در تحقق این امر بتوانیم قدمی مثبت در این جهت برداریم.

دکتر نعمتی در پایان از تمام همکاری هیأت علمی و دانشجویان دعوت نمود در صورت امکان جهت باشکوه نر برگزار شدن برنامه ها مارا یاری نمایند.

 

تبيين برنامه دهه سرآمدي آموزش دانشگاه ايلام