شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

شرکت 5 هزار و989 داوطلب در آزمون تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام/ از روز دوشنبه باجه رفع نقص در دانشگاه ایلام مستقر است

دکتر "مصطفی نعمتی" معاون آموزش دانشگاه ایلام در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ، از برگزاری آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1396 در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 اردیبهشت ماه در دانشگاه ایلام خبر داد.

وی گفت: داوطلبان ازروز دوشنبه 4 اردیبهشت می‌توانند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند و در صورت وجود مغایرت می توانند به باجه رفع نقص که در دانشگاه ایلام برقرار است مراجعه کنند.

نعمتی افزود: امسال آزمون های ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در یک آزمون تجمیع شده است و جمعا 5989 داوطلب زن و مرد در آزمون تحصیلات تکمیلی استان شرکت خواهند کرد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در استان اظهار داشت: از این تعداد در روز پنجشنبه یک هزار و 80 نفر زن و یک هزار و 904 نفر مرد در دانشکده ادبیات و علوم انسانی، و در صبح روز جمعه  تعداد یک هزار و 27 داوطلب زن و یک هزار و 978 داوطلب مرد دردانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ایلام، امتحان خواهند داد.

معاون آموزش دانشگاه ایلام، به بالا بودن آمارتعداد داوطلبان زن شرکت کننده در آزمون اشاره کرد و گفت: همزمان با دانشگاه ایلام، در صبح پنجشنبه و جمعه دردانشگاه باختر 1400 نفر زن و در دانشگاه پیام نور1348 نفر زن در آزمون شرکت خواهند کرد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور دراستان ایلام، گفت:  نظارت بر برگزاری آزمون بر عهده نماینده تا الاختیار است و حفاظت از آزمون را نیز مسئول حراست دانشگاه ایلام بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: سال گذشته علاوه بر آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در آبان ماه با 1349 نفر داوطلب، آزمون دکترای تخصصی phd     با  1816 نفر، آزمون تحصیلات تکمیلی 5918 نفر و آزمون سراسری با 4972 نفر در دانشگاه ایلام برگزار شده است.

 

لازم به ذکر است دانشگاه ایلام، دارای  34 گروه آموزشی در 6دانشکده است که در حدود 6800 دانشجو در مقطع کارشناسی، 2280 دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی، و 212 دانشجو در مقطع دکترا است.

شرکت 5 هزار و989 داوطلب در آزمون تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام/ از روز دوشنبه باجه رفع نقص در دانشگاه ايلام مستقر است