شرکت 5 هزار و989 داوطلب در آزمون تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام/ از روز دوشنبه باجه رفع نقص در دانشگاه ایلام مستقر است

خانه خبرها
شرکت 5 هزار و989 داوطلب در آزمون تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام/ از روز دوشنبه باجه رفع نقص در دانشگاه ايلام مستقر است

دکتر "مصطفي نعمتي" معاون آموزش دانشگاه ايلام در گفتگو با خبرنگار روابط عمومي ، از برگزاري آزمون‌ کارشناسي‌ ارشد ناپيوسته‌ سال‌ 1396 در روزهاي پنجشنبه و جمعه 7 و 8 ارديبهشت ماه در دانشگاه ايلام خبر داد.

وي گفت: داوطلبان ازروز دوشنبه 4 ارديبهشت مي‌توانند کارت خود را به صورت اينترنتي دريافت کنند و در صورت وجود مغايرت مي توانند به باجه رفع نقص که در دانشگاه ايلام برقرار است مراجعه کنند.

نعمتي افزود: امسال آزمون هاي ورودي دوره هاي کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي از جمله دانشگاه آزاد اسلامي در يک آزمون تجميع شده است و جمعا 5989 داوطلب زن و مرد در آزمون تحصيلات تکميلي استان شرکت خواهند کرد.

نماينده تام الاختيار سازمان سنجش کشور در استان اظهار داشت: از اين تعداد در روز پنجشنبه يک هزار و 80 نفر زن و يک هزار و 904 نفر مرد در دانشکده ادبيات و علوم انساني، و در صبح روز جمعه  تعداد يک هزار و 27 داوطلب زن و يک هزار و 978 داوطلب مرد دردانشکده فني و مهندسي دانشگاه ايلام، امتحان خواهند داد.

معاون آموزش دانشگاه ايلام، به بالا بودن آمارتعداد داوطلبان زن شرکت کننده در آزمون اشاره کرد و گفت: همزمان با دانشگاه ايلام، در صبح پنجشنبه و جمعه دردانشگاه باختر 1400 نفر زن و در دانشگاه پيام نور1348 نفر زن در آزمون شرکت خواهند کرد.

نماينده تام الاختيار سازمان سنجش کشور دراستان ايلام، گفت:  نظارت بر برگزاري آزمون بر عهده نماينده تا الاختيار است و حفاظت از آزمون را نيز مسئول حراست دانشگاه ايلام بر عهده دارند.

وي تصريح کرد: سال گذشته علاوه بر آزمون استخدامي متمرکز دستگاه هاي اجرايي کشور در آبان ماه با 1349 نفر داوطلب، آزمون دکتراي تخصصي phd     با  1816 نفر، آزمون تحصيلات تکميلي 5918 نفر و آزمون سراسري با 4972 نفر در دانشگاه ايلام برگزار شده است.

 

لازم به ذکر است دانشگاه ايلام، داراي  34 گروه آموزشي در 6دانشکده است که در حدود 6800 دانشجو در مقطع کارشناسي، 2280 دانشجو در مقطع تحصيلات تکميلي، و 212 دانشجو در مقطع دکترا است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها