شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

کلاس درس باید اولویت اول دانشجو باشد

معاون آموزشی دانشگاه ایلام با بیان اینکه بحث آموزش در اولویت دوم برخی از دانشجویان قرار دارد، گفت: انجمن‌های علمی یار و همراه دانشگاه هستند و ما انتظار داریم صدای ما را به داخل دانشجویان ببرند. 

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر "مصطفی نعمتی" در نشست معاونت آموزشی با دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام با تبریک دهه سرآمدی آموزش اظهار کرد: ما در درجه اول برای کسب معرفت به دانشگاه آمده‌ایم که البته رفتن به دانشگاه صرفا برای تحصیل، آموزش و پژوهش نیست بلکه کسب معرفت با اهمیت‌ترین موضوع در این بحث است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در دانشگاه ایلام کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است، افزود: در برخی از بخش‌های دانشگاه پیشرفت‌های خوبی داریم که نمونه آن کسب رتبه‌های کشوری برخی از انجمن‌های علمی است.

معاون آموزشی دانشگاه ایلام با اشاره به اینکه احساس می‌کنیم با توجه به پر رنگ شدن بخش‌های دیگر دانشگاه بخش آموزش کم‌رنگ بوده و با خلاء‌هایی مواجه هستیم، اضافه کرد: برخی از دانشجویان برای انجام دادن کارهای غیر کلاسی حاضرند از کلاس بگذرند که این امر نشان می‌دهد که آموزش در اولویت دوم برخی از دانشجویان قرار دارد.

دکتر نعمتی با تاکید بر اینکه دانشجو باید کلاس را بر همه چیز ترجیح دهد، گفت: اگر استادی در کلاس حضور و غیاب نکند برخی از افراد سر کلاس حاضر نمی‌شوند و این امر باعث شده مسئله آموزش کم اهیت شده و آموزش در دانشگاه‌ها کم رنگ شود که البته در سطح کشور این مسایل دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دهه سرآمدی آموزش در راستای ارتقاء سطح کیفی آموزش در دانشگاه‌هاست، عنوان کرد: هدف ما در اجرای برنامه‌های این دهه این است که در دانشگاه ایلام معرفی کنیم که آموزش جزء دغدغه‌های اصلی ماست و دانشجویان باید اول به آموزش بپردازند و بعد از آن وارد سایر فعالیت‌ها شوند

معاون آموزشی دانشگاه ایلام انجمن‌های علمی را بازوان کمکی دانشگاه دانست و ادامه داد: انجمن‌های علمی یار و همراه دانشگاه هستند و ما انتظار داریم صدای ما را به داخل دانشجویان ببرند و در کنار این مسایل دانشگاه باید به سمت کارآفرینی و دانشگاه‌های نسل سوم حرکت کند.

کلاس درس بايد اولويت اول دانشجو باشد