کلاس درس باید اولویت اول دانشجو باشد

خانه خبرها
کلاس درس بايد اولويت اول دانشجو باشد

معاون آموزشي دانشگاه ايلام با بيان اينکه بحث آموزش در اولويت دوم برخي از دانشجويان قرار دارد، گفت: انجمن‌هاي علمي يار و همراه دانشگاه هستند و ما انتظار داريم صداي ما را به داخل دانشجويان ببرند. 

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر "مصطفي نعمتي" در نشست معاونت آموزشي با دبيران انجمن‌هاي علمي دانشجويي دانشگاه ايلام با تبريک دهه سرآمدي آموزش اظهار کرد: ما در درجه اول براي کسب معرفت به دانشگاه آمده‌ايم که البته رفتن به دانشگاه صرفا براي تحصيل، آموزش و پژوهش نيست بلکه کسب معرفت با اهميت‌ترين موضوع در اين بحث است.

وي با بيان اينکه خوشبختانه در دانشگاه ايلام کارهاي بسيار خوبي صورت گرفته است، افزود: در برخي از بخش‌هاي دانشگاه پيشرفت‌هاي خوبي داريم که نمونه آن کسب رتبه‌هاي کشوري برخي از انجمن‌هاي علمي است.

معاون آموزشي دانشگاه ايلام با اشاره به اينکه احساس مي‌کنيم با توجه به پر رنگ شدن بخش‌هاي ديگر دانشگاه بخش آموزش کم‌رنگ بوده و با خلاء‌هايي مواجه هستيم، اضافه کرد: برخي از دانشجويان براي انجام دادن کارهاي غير کلاسي حاضرند از کلاس بگذرند که اين امر نشان مي‌دهد که آموزش در اولويت دوم برخي از دانشجويان قرار دارد.

دکتر نعمتي با تاکيد بر اينکه دانشجو بايد کلاس را بر همه چيز ترجيح دهد، گفت: اگر استادي در کلاس حضور و غياب نکند برخي از افراد سر کلاس حاضر نمي‌شوند و اين امر باعث شده مسئله آموزش کم اهيت شده و آموزش در دانشگاه‌ها کم رنگ شود که البته در سطح کشور اين مسايل ديده مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه دهه سرآمدي آموزش در راستاي ارتقاء سطح کيفي آموزش در دانشگاه‌هاست، عنوان کرد: هدف ما در اجراي برنامه‌هاي اين دهه اين است که در دانشگاه ايلام معرفي کنيم که آموزش جزء دغدغه‌هاي اصلي ماست و دانشجويان بايد اول به آموزش بپردازند و بعد از آن وارد ساير فعاليت‌ها شوند

معاون آموزشي دانشگاه ايلام انجمن‌هاي علمي را بازوان کمکي دانشگاه دانست و ادامه داد: انجمن‌هاي علمي يار و همراه دانشگاه هستند و ما انتظار داريم صداي ما را به داخل دانشجويان ببرند و در کنار اين مسايل دانشگاه بايد به سمت کارآفريني و دانشگاه‌هاي نسل سوم حرکت کند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها