شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

مهلت نقل و انتقال دانشجویان تا 10 خرداد تمدید شد

معاون دانشجویان داخل وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویی تا 10 خرداد 96 خبر داد.

به گزارش خیرگزاری مهر ابوالحسن ریاضی در گفتگو با با اشاره به نقل و انتقالات دانشجویی گفت: حدود 2  هزار و 200 دانشجو درخواست نقل و انتقال خود را در سامانه سجاد وارد کرده اند.

معاون دان10 روز در سامانه اختلال وجود داشت که باعث شد بعد از برطرف کردن مشکلات زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان را تا10  خرداد تمدید کنیم.

مهمانی یا انتقال دانشجویان به دانشگاه‌های دیگر از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و دانشجویان تا پایان اردیبهشت ماه 96  فرصت دارند تا تقاضای خود را در سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به آدرس https://portal.saorg.ir ثبت کنند.

در دوره گذشته، صرفاً میهمانی انجام گرفته و هیچ انتقالی وجود نداشت؛ یعنی فقط افراد دارای شرایط خاص می­توانستند تقاضای میهمانی دایم خود را برای بررسی دانشگاه مبدا و مقصد ارسال کنند.

سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان طوری برنامه ریزی شده بود که از بارگذاری تقاضای افرادی که شرایط خاص نداشته و مستنداتی برای میهمانی ندارند جلوگیری می کرد.

پس از پایان اردیبهشت ماه، فرآیند بررسی تقاضاها توسط دانشگاه های مبدا و مقصد انجام گرفته و نتیجه نهایی تا پایان  مرداد ماه  اعلام می شد.