مهلت نقل و انتقال دانشجویان تا 10 خرداد تمدید شد

خانه خبرها

معاون دانشجويان داخل وزارت علوم از تمديد مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجويي تا 10 خرداد 96 خبر داد.

به گزارش خيرگزاري مهر ابوالحسن رياضي در گفتگو با با اشاره به نقل و انتقالات دانشجويي گفت: حدود 2  هزار و 200 دانشجو درخواست نقل و انتقال خود را در سامانه سجاد وارد کرده اند.

معاون دان10 روز در سامانه اختلال وجود داشت که باعث شد بعد از برطرف کردن مشکلات زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجويان را تا10  خرداد تمديد کنيم.

مهماني يا انتقال دانشجويان به دانشگاه‌هاي ديگر از اول ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شده و دانشجويان تا پايان ارديبهشت ماه 96  فرصت دارند تا تقاضاي خود را در سامانه خدمات آموزشي وزارت علوم تحقيقات و فناوري به آدرس https://portal.saorg.ir ثبت کنند.

در دوره گذشته، صرفاً ميهماني انجام گرفته و هيچ انتقالي وجود نداشت؛ يعني فقط افراد داراي شرايط خاص مي­توانستند تقاضاي ميهماني دايم خود را براي بررسي دانشگاه مبدا و مقصد ارسال کنند.

سامانه ميهماني و انتقال دانشجويان طوري برنامه ريزي شده بود که از بارگذاري تقاضاي افرادي که شرايط خاص نداشته و مستنداتي براي ميهماني ندارند جلوگيري مي کرد.

پس از پايان ارديبهشت ماه، فرآيند بررسي تقاضاها توسط دانشگاه هاي مبدا و مقصد انجام گرفته و نتيجه نهايي تا پايان  مرداد ماه  اعلام مي شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها