شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

درسال جاری ،سیاست دانشگاه ایلام بر تحول در کیفیت آموزشی بنا نهاده شده

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه کارکرد اول دانشگاه، آموزش است، گفت: انجمن‌های علمی جایی برای آماده شدن دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی به بازار کار هستند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر «محمد علی‌اکبری» در نشست معاونت آموزشی با دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام با تبریک دهه سرآمدی آموزش اظهار کرد: دانشگاه ایلام در بسیاری از زمینه‌ها دانشگاه خیلی خوبی است و البته ضعف‌هایی هم داریم که با مشارکت و همراهی دانشجویان می‌توانیم این نقایص را رفع کنیم. 

وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم تمام عیار و متوازن در کنار هم باشیم، افزود: انجمن‌ها می‌توانند نقش مشاور را برای ما ایفا کنند تا بتوانیم نقایص موجود را برطرف کنیم. 

رئیس دانشگاه ایلام با اشاره به اینکه در دو سال اخیر تغییرات خوبی در این دانشگاه ایجاد شده است، تصریح کرد: کارکرد اول دانشگاه، آموزش است اما ما می‌خواهیم ماهیت چند بعدی دانشگاه حتما لحاظ شود و همه‌ی کارکردهای دانشگاه مدنظر قرار گیرد. 

دکترعلی‌اکبری یادآور شد: دانشگاه مجری هیچ برنامه رسمی نیست مگر اینکه در آغاز سال تحصیلی مراسمی برگزار کنیم که آن با اجرای دانشجویان انجام می‌شود و همه برنامه‌ها با محوریت دانشجویان برگزار می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه ما به دنبال شخصیت چند بعدی دانشگاه هستیم، تصریح کرد: انجمن‌های علمی فضایی مناسب برای آماده شدن دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی به بازار کار هستند که باید از سوی دانشجویان بسیار جدی گرفته شود چرا که به عبارتی می‌توان گفت که انجمن‌های علمی جایی برای عملی سازی مباحث تئوری یاد گرفته شده در سر کلاس است. 

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه دانشگاه مایل است در همه زمینه‌ها پیش برود، اظهار کرد: در سال جاری سیاست دانشگاه ایلام بر تحول در کیفیت آموزشی بنا نهاده شده و در حقیقت گام نخست برای فرهنگ‌سازی  گذاشته شده است.

دکترعلی‌اکبری با اشاره به اینکه باید در همه جنبه‌ها رشد کنیم، افزود: خوشبختانه انجمن‌های علمی دانشگاه ایلام فعالیت خوبی دارند به نحوی که برخی از اعضای این انجمن‌ها در انجمن‌های کشوری درخشیده و عضویت دارند. 

 درسال جاري ،سياست دانشگاه ايلام بر تحول در کيفيت آموزشي بنا نهاده شده  درسال جاري ،سياست دانشگاه ايلام بر تحول در کيفيت آموزشي بنا نهاده شده  درسال جاري ،سياست دانشگاه ايلام بر تحول در کيفيت آموزشي بنا نهاده شده  درسال جاري ،سياست دانشگاه ايلام بر تحول در کيفيت آموزشي بنا نهاده شده