درسال جاری ،سیاست دانشگاه ایلام بر تحول در کیفیت آموزشی بنا نهاده شده

خانه خبرها
 درسال جاري ،سياست دانشگاه ايلام بر تحول در کيفيت آموزشي بنا نهاده شده

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه کارکرد اول دانشگاه، آموزش است، گفت: انجمن‌هاي علمي جايي براي آماده شدن دانشجويان بعد از فارغ‌التحصيلي به بازار کار هستند. 

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، دکتر «محمد علي‌اکبري» در نشست معاونت آموزشي با دبيران انجمن‌هاي علمي دانشجويي دانشگاه ايلام با تبريک دهه سرآمدي آموزش اظهار کرد: دانشگاه ايلام در بسياري از زمينه‌ها دانشگاه خيلي خوبي است و البته ضعف‌هايي هم داريم که با مشارکت و همراهي دانشجويان مي‌توانيم اين نقايص را رفع کنيم. 

وي با بيان اينکه ما مي‌خواهيم تمام عيار و متوازن در کنار هم باشيم، افزود: انجمن‌ها مي‌توانند نقش مشاور را براي ما ايفا کنند تا بتوانيم نقايص موجود را برطرف کنيم. 

رئيس دانشگاه ايلام با اشاره به اينکه در دو سال اخير تغييرات خوبي در اين دانشگاه ايجاد شده است، تصريح کرد: کارکرد اول دانشگاه، آموزش است اما ما مي‌خواهيم ماهيت چند بعدي دانشگاه حتما لحاظ شود و همه‌ي کارکردهاي دانشگاه مدنظر قرار گيرد. 

دکترعلي‌اکبري يادآور شد: دانشگاه مجري هيچ برنامه رسمي نيست مگر اينکه در آغاز سال تحصيلي مراسمي برگزار کنيم که آن با اجراي دانشجويان انجام مي‌شود و همه برنامه‌ها با محوريت دانشجويان برگزار مي‌شود. 

وي با تاکيد بر اينکه ما به دنبال شخصيت چند بعدي دانشگاه هستيم، تصريح کرد: انجمن‌هاي علمي فضايي مناسب براي آماده شدن دانشجويان بعد از فارغ‌التحصيلي به بازار کار هستند که بايد از سوي دانشجويان بسيار جدي گرفته شود چرا که به عبارتي مي‌توان گفت که انجمن‌هاي علمي جايي براي عملي سازي مباحث تئوري ياد گرفته شده در سر کلاس است. 

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه دانشگاه مايل است در همه زمينه‌ها پيش برود، اظهار کرد: در سال جاري سياست دانشگاه ايلام بر تحول در کيفيت آموزشي بنا نهاده شده و در حقيقت گام نخست براي فرهنگ‌سازي  گذاشته شده است.

دکترعلي‌اکبري با اشاره به اينکه بايد در همه جنبه‌ها رشد کنيم، افزود: خوشبختانه انجمن‌هاي علمي دانشگاه ايلام فعاليت خوبي دارند به نحوي که برخي از اعضاي اين انجمن‌ها در انجمن‌هاي کشوري درخشيده و عضويت دارند. 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها