شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

بازدید اعضای ستاد راهیان نور استان ایلام از نقطه ایثار

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، اعضای ستاد راهیان نور استان ایلام از نقطه ایثار در قالب اردوی یک روزه راهیان نور بازدید نمودند. اردوهای راهیان نور یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین اقدامات فرهنگی در دانشگاه ها است. روسای دانشگاه‌های استان و مسئولین نهاد رهبری دانشگاه های استان، جهت تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و بازدید از یادمان های دفاع مقدس در استان ایلام و شهرستان مهران امروز در اردوی یک روزه راهیان نور حضور یافتند.  در این برنامه که با همت سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام برگزار گردید سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه امیرالمؤنین(ع) و سرهنگ جمال شاکرمی، معاون هماهنگ کننده، رؤسای دانشگاه ها را همراهی نمودند
در حاشیه این اردو دکترمحمد علی اکبری، رئیس دانشگاه ایلام و قرارگاه راهیان نور دانشجویی استان ایلام ضمن تأکید بر همکاری و هم افزایی همه دانشگاه های استان در بحث راهیان نور دانشجویی بیان  داشت: دانشگاه ایلام سال گذشته توانست با مشارکت خوب و همکاری دلسوزانه عزیزان مقام برگزیده کشور را در اعزام راهیان نور دانشجویی کسب کند.دکتر علی‌اکبری تصریح کرد: باید با مهیا کردن امکانات استان در بخش راهیان نور، و ساماندهی و بهسازی یادمان ها در رونق این امر فرهنگی در استان و کشور تلاش کنیم.

رئیس قرارگاه راهیان نور دانشجویی استان ایلام اظهار داشت: یادمان ها و مناطق عملیاتی استان، باید با رسیدگی بیشتر از نظر تأسیساتی و زیرساختی مهیای برگزاری اردوهای کشوری شود.

وی لزوم پای کار آمدن مسئولین ارشد استان، در این بخش را ضروری دانست و گفت: اهتمام به بخش راهیان نور و یادمان های استانی با توجه به فراهم شدن ارتباطات بین المللی از طریق استان، می تواند در جذب توریسم و گردشگر خارجی بسیار مؤثر باشد.

رئیس دانشگاه ایلام، با بیان اینکه باید با داشتن چشم اندازی بلند مدت به این مقوله بیاندیشیم، اضافه کرد: مناطقی از استان که قابلیت یادمان دارد مورد توجه قرارداده و از هر ایده و فکری برای برجسته کردن ایثارگری ها و جان فشانی های مردم استان در دوران دفاع مقدس بهره گرفته شود و افزود  دانشگاه ایلام با همکاری دیگر دانشگاه های استان، از هیچگونه تلاش و مجاهدتی در راستای برگزاری مناسب و قابل قبول این اردوها دریغ نخواهد کرد

بازديد اعضاي ستاد راهيان نور استان ايلام از نقطه ايثار