بازدید اعضای ستاد راهیان نور استان ایلام از نقطه ایثار

خانه خبرها
بازديد اعضاي ستاد راهيان نور استان ايلام از نقطه ايثار

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، اعضاي ستاد راهيان نور استان ايلام از نقطه ايثار در قالب اردوي يک روزه راهيان نور بازديد نمودند. اردوهاي راهيان نور يکي از مهمترين و تاثيرگذارترين اقدامات فرهنگي در دانشگاه ها است. روساي دانشگاه‌هاي استان و مسئولين نهاد رهبري دانشگاه هاي استان، جهت تجديد ميثاق با آرمان هاي انقلاب و بازديد از يادمان هاي دفاع مقدس در استان ايلام و شهرستان مهران امروز در اردوي يک روزه راهيان نور حضور يافتند.  در اين برنامه که با همت سازمان بسيج دانشجويي استان ايلام برگزار گرديد سردار سيد صادق حسيني، فرمانده سپاه اميرالمؤنين(ع) و سرهنگ جمال شاکرمي، معاون هماهنگ کننده، رؤساي دانشگاه ها را همراهي نمودند
در حاشيه اين اردو دکترمحمد علي اکبري، رئيس دانشگاه ايلام و قرارگاه راهيان نور دانشجويي استان ايلام ضمن تأکيد بر همکاري و هم افزايي همه دانشگاه هاي استان در بحث راهيان نور دانشجويي بيان  داشت: دانشگاه ايلام سال گذشته توانست با مشارکت خوب و همکاري دلسوزانه عزيزان مقام برگزيده کشور را در اعزام راهيان نور دانشجويي کسب کند.دکتر علي‌اکبري تصريح کرد: بايد با مهيا کردن امکانات استان در بخش راهيان نور، و ساماندهي و بهسازي يادمان ها در رونق اين امر فرهنگي در استان و کشور تلاش کنيم.

رئيس قرارگاه راهيان نور دانشجويي استان ايلام اظهار داشت: يادمان ها و مناطق عملياتي استان، بايد با رسيدگي بيشتر از نظر تأسيساتي و زيرساختي مهياي برگزاري اردوهاي کشوري شود.

وي لزوم پاي کار آمدن مسئولين ارشد استان، در اين بخش را ضروري دانست و گفت: اهتمام به بخش راهيان نور و يادمان هاي استاني با توجه به فراهم شدن ارتباطات بين المللي از طريق استان، مي تواند در جذب توريسم و گردشگر خارجي بسيار مؤثر باشد.

رئيس دانشگاه ايلام، با بيان اينکه بايد با داشتن چشم اندازي بلند مدت به اين مقوله بيانديشيم، اضافه کرد: مناطقي از استان که قابليت يادمان دارد مورد توجه قرارداده و از هر ايده و فکري براي برجسته کردن ايثارگري ها و جان فشاني هاي مردم استان در دوران دفاع مقدس بهره گرفته شود و افزود  دانشگاه ايلام با همکاري ديگر دانشگاه هاي استان، از هيچگونه تلاش و مجاهدتي در راستاي برگزاري مناسب و قابل قبول اين اردوها دريغ نخواهد کرد

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها