شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

جشن بزرگ نیمه شعبان در دانشگاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، به مناسبت میلاد باسعادت آخرین منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج)، وبا همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه ایلام، جشن نیمه شعبان در سالن آمفی تئاتر آیت اله حیدری(ره) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های محترم اعضاء  هیأت علمی ،کارکنان و حضوردانشجویان اجرا شد، با برنامه های متنوعی چون اجرای نمایش، اجرای موسیقی گروه دانشجویی دانشگاه، و اجرای موسیقی طنز دانشجویی و اهداء هدیه به کودکان حاضر در جشن همراه بود.

دکتر علی اکبری : دانشگاه ایلام به طرازی رسیده است که می تواند در راستای اهداف بلندی چون بین المللی شدن قدم بردارد.

دکتر محمد علی اکبری در جمع خانواده های اعضاء  هیأت علمی ،کارکنان و دانشجویان در مراسم جشن نیمه شعبان، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت مهدی(عج) و خیر مقدم به حضار، بیان داشت: امید است  با ظهور مهدی موعود و تشکیل حکومت مهدوی، حقانیت شیعه و آرزوی به دل مانده شیعه هر چه زودترمحقق شود.

دکترعلی‌اکبری به اردیبهشت پر کار دانشگاه ایلام اشاره کرد و گفت: در این ماه تمام دانشگاه  در راستای هدف والای این مرکز آموزشی که همانا شناساندن ظرفیت ها و توانائی های آن و معرفی استعدادهای نهفته اش به همه گان بود تلاشی غیر قابل وصف داشت.

وی اضافه کرد: حضور مهیمانان ارزشمند کشوری و استانی، همچون  وزار، مدیران ، فرمانداران، استانداران، رؤسای دانشگاه ها، تا هیئت های خارجی همه نشان دهنده این موضوع است که دانشگاه ایلام به طرازی رسیده است که می تواند در راستای اهداف بلندی چون بین المللی شدن قدم بردارد.

رئیس دانشگاه ایلام، با بیان اینکه بین المللی شدن دانشگاه ایلام از اهداف و مأموریت هایی است که به صورت ویژه بر آن متمرکز شده ایم، گفتدر بازدید هیئت عراقی از دانشگاه ایلام تمام نیروهای دانشگاه اعم از اساتید، اعضاء  هیأت علمی، کارکنان و مجموعه مدیریت خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه دانشگاه ایلام، هنوز تأییدیه وزارت علوم را در جهت جذب دانشجوی خارجی دریافت نکرده است، اظهار داشت: مجموعه ای از کشور عراق  که برای بازدید از دانشگاه به این مرکز آموزش عالی مراجعه کردند،  دانشگاه ایلام را شایسته تأیید توسط وزارت علوم عراق دانستند و خواهان تبادل دانشجو بین دانشگاه ایلام و کشور عراق شدند.

دکترعلی‌اکبری با اشاره به برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات در این دانشگاه اضافه کرد:  با هدف بازار یابی و معرفی دانشگاه ایلام به کشور عراق، با برگزاری این جشنواره در دانشگاه ایلام موافقت صورت گرفت، و موجب شد روز سه شنبه رایزن سفارت ایران در عراق با حضور در دانشگاه ایلام و در حضور مسئولین استانی و ملی اعلام کند که وزارت علوم عراق دانشگاه ایلام را به عنوان یکی از دانشگاه های قابل قبول برای پذیرش دانشجوی عراقی پذیرفته است.

وی گفت: این خبر حاکی از سطح بالای دانشگاه ایلام بوده و نشان گر این موضوع است که توانسته ایم یک قدم دیگر به بین المللی شدن نزدیک تر شویم.

سپس حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقرهاشمی،معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در جشن بزرگ نیمه شعبان دانشگاه ، با تبریک میلاد خجسته مهدی موعود(عج) قطب عالم امکان، و با این آرزو که همه بتوانیم مشمول عنایات حضرتش قرار بگیریم گفت: با استناد به آیه قران قطعا این نظام هستی و کره خاکی روزی در اختیار صالحان قرار می گیرد. و صالحان هستند که بر مقدرات عالم حاکم  خواهند شد

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه امام عصر با ظهورش هیچ دین جدیدی نخواهد اورد، تصریح کرد: می توانیم به عمل به گفته ها و کردار حضرت مهدی(عج) امام زمانی شویم.

وی با اشاره به این موضوع که دیدن امام زمان توفیق بزرگی است اما هدف نیست، اظهار داشت: با دوری از گناهان و پیمودن راه و سیره اهل بیت(ع) می توانیم در زمره یاران امام زمان قرار گرفته و امام زمانی زندگی کنیم. 

جشن بزرگ نيمه شعبان در دانشگاه برگزار شد جشن بزرگ نيمه شعبان در دانشگاه برگزار شد جشن بزرگ نيمه شعبان در دانشگاه برگزار شد