شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

معارفه جدیدالورودهای دانشکده کشاورزی

یکی از مهمترین برنامه‌های دانشکده کشاورزی در راستای کار آفرینی برای دانشجویان تشکیل شرکت تعاونی تولیدات کشاورزی با سهام دانشگاه و دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، دکتر مسعود بازگیر، رئیس دانشکده کشاورزی در مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده اظهار کرد: از پذیرفته شدن و موفقیت شما دانشجویان عزیز و انتخاب دانشگاه ایلام برای ادامه تحصیل‌تان بسیار خوشحال و خرسندم امیدوارم بتوانیم در مدت زمان تحصیل شما در دانشکده کشاورزی شرایط لازم کسب علم و دانش را برای شما عزیزان فراهم نمائیم.

رئیس دانشکده کشاورزی با اشاره به تشکیل شرکت‌ تعاونی تولیدات کشاورزی افزود: با تشکیل این شرکت تعاونی و مشارکت فعال شما دانشجویان می توان زمینه تولید گل و گیاه، پرورش قارچ خوراکی، گیاهان دارویی و پرورش ماهی را در دانشکده فراهم نمود.

سپس دکتر فتاح نیا، معاون آموزشی دانشکده ضمن خیر مقدم، به دانشجویان قوانین و مقررات سال تحصیلی را تشریح کرد و گفت: در مهرماه امسال در مقطع کارشناسی در 9 رشته تعداد 204 نفر و در مقطع کارشناسی ارشد در 18 گرایش تحصیلی تعداد 124 نفر ثبت نام نموده و مشغول تحصیل هستند.

شایان ذکر است جلسه پرسش و پاسخ و آشنایی دانشجویان با مسئولین دانشکده و اعضاء هیأت علمی دنیز در پایان این جلسه برگزار شد.

معارفه جديدالورودهاي دانشکده کشاورزي معارفه جديدالورودهاي دانشکده کشاورزي معارفه جديدالورودهاي دانشکده کشاورزي معارفه جديدالورودهاي دانشکده کشاورزي معارفه جديدالورودهاي دانشکده کشاورزي