معارفه جدیدالورودهای دانشکده کشاورزی

خانه خبرها
معارفه جديدالورودهاي دانشکده کشاورزي

يکي از مهمترين برنامه‌هاي دانشکده کشاورزي در راستاي کار آفريني براي دانشجويان تشکيل شرکت تعاوني توليدات کشاورزي با سهام دانشگاه و دانشجويان است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر مسعود بازگير، رئيس دانشکده کشاورزي در مراسم معارفه دانشجويان جديدالورود دانشکده اظهار کرد: از پذيرفته شدن و موفقيت شما دانشجويان عزيز و انتخاب دانشگاه ايلام براي ادامه تحصيل‌تان بسيار خوشحال و خرسندم اميدوارم بتوانيم در مدت زمان تحصيل شما در دانشکده کشاورزي شرايط لازم کسب علم و دانش را براي شما عزيزان فراهم نمائيم.

رئيس دانشکده کشاورزي با اشاره به تشکيل شرکت‌ تعاوني توليدات کشاورزي افزود: با تشکيل اين شرکت تعاوني و مشارکت فعال شما دانشجويان مي توان زمينه توليد گل و گياه، پرورش قارچ خوراکي، گياهان دارويي و پرورش ماهي را در دانشکده فراهم نمود.

سپس دکتر فتاح نيا، معاون آموزشي دانشکده ضمن خير مقدم، به دانشجويان قوانين و مقررات سال تحصيلي را تشريح کرد و گفت: در مهرماه امسال در مقطع کارشناسي در 9 رشته تعداد 204 نفر و در مقطع کارشناسي ارشد در 18 گرايش تحصيلي تعداد 124 نفر ثبت نام نموده و مشغول تحصيل هستند.

شايان ذکر است جلسه پرسش و پاسخ و آشنايي دانشجويان با مسئولين دانشکده و اعضاء هيأت علمي دنيز در پايان اين جلسه برگزار شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها